استیلی ثابت کرده نمی تواند نتیجه بگیرد/ با نظر پروین مخالفم

مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت :  برخلاف نظر آقای پروین نظر شخصی من این است به نفع حمید استیلی است که خودش استعفا بدهد و برود.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، محمد پنجعلی بامداد سه شنبه در گفتگو با برنامه نود افزود : پرسپولیس متعلق به مردم است و بهتر است به دیدگاه آنان احترام بگذاریم. من فکر میکنم با توجه به شرایط موجود دیگر با حمید استیلی نتیجه نخواهیم گرفت.

وی در واکنش به این مساله که پروین اعلام کرده حتی در صورت باخت به نفت تهران استیلی سرمربی باقی خواهد ماند گفت : من به نظر آقای پروین احترام می گذارم اما نظرم چیز دیگری است. همه اعضا باید نظر بدهند و تصمیم اتخاذ شود که به نفع تیم باشد و نتیجه بگیریم . به اندازه کافی به آقای استیلی فرصت داده ایم  و حمایت کرده ایم. و کاملا مشخص است که امکان ندارد در این شرایط نتیجه بگیریم . مردم و هواداران همه خواستار تغییر کادرفنی هستند و باید به این تصمیم احترام بگذاریم.  این مردم گناه دارند و شایسته چنین نتایجی نیستند. در جلسه فردای هیئت مدیره احتمال اتخاذ هرگونه تصمیمی وجود دارد. من حمید را از نظر فنی قبول دارم اما فکر میکنم خود آقای استیلی با روحیه ای که دارد بهتر است استعفا بدهد و برود که این هم به نفع خود اوست هم به نفع پرسپولیس.

 

پنجعلی درباره گزینه های احتمالی جایگزینی استیلی گفت : من یک رای دارم و رای من بازگرداندن آقای دایی است. باید با باشگاه راه آهن صحبت کنیم که اگر امکان دارد خواست مردم انجام شود و اگر نشد سراغ سایر گزینه ها برویم. این نظر من بود و فکر میکنم با این اتفاق یک بار برای همیشه خیال مردم راحت خواهد شد.

 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره شایعه اختلافش با درخشان که مانع آمدن این مربی به پرسپولیس است گفت: این مساله صحت ندارد و آقای درخشان هم می تواند یکی از گزینه ها باشد. من می خواهم پرسپولیس نتیجه بگیرد چرا که این تیم تعلق به مردم دارد و مردم می گویند این کادر را نمی خواهند.

 

وی درباره سمت جدید پروین به عنوان مدیریت تیم فوتبال پرسپولیس گفت : آقای پروین ریسک بزرگی کرده و برای او در سمت جدید آرزوی موفقیت می کنم چراکه موفقیت او مساوی است با نتیجه گیری پرسپولیس

 

پنجعلی در خصوص برگزاری جلسه هیئت مدیره پرسپولیس و بی اطلاعی پروین از آن گفت : دوشنبه قرار بود جلسه هیئت مدیره برگزار شود و برای همه اعضا دعوت نامه ارسال شده بود که به دلیل غیبت آقای رویانیان جلسه لغو شد و اگر آقای پروین از جلسه اظهار بی اطلاعی کرده حتما به او نامه نداده اند. قرار شده جلسه هیئت مدیره فردا ساعت 10 و نیم صبح برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)