پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از برگزاری اردوی این تیم در کشور ارمنستان در تابستان خبر داد.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت 14 و 30 دقیقه شبکه خبر در مورد اردوی پرسپولیس در مازندران گفت: شنبه اردو را شروع کردیم و بازیکنان در نوبت صبح و عصر تمرین کردند. یک روز هم یک جلسه تمرین داشتیم. دیروز هم یک جلسه تمرین کردیم. شب گذشته هم مربیان و پیشکسوتان پرسپولیس یک دیدار دوستانه والیبال انجام دادند.

وی در مورد لغو اردوی پرسپولیس در ارمنستان و بازی با تیم شیراک گفت: شب گذشته از ارمنستان تماس گرفتند و گفتند امکان دارد با توجه به تعداد زیادی مسافرین و پروازهای کم بازگشت شما به ایران به مشکل بخورد و با کمبود جا مواجه گردید. به همین دلیل اگر بتوانیم در آن تاریخی که قرار بود در ارمنستان با شیراک بازی کنیم در تهران این بازی انجام شود خیلی خوب است.البته لغو اردو قطعی نشده است. می‌خواهیم تابستان به ارمنستان برویم و در تعطیلات لیگ در این کشور اردو بزنیم و یکی دو بازی هم انجام دهیم.

پنجعلی در مورد اینکه لغو اردو به خاطر مشکل ممنوع‌الخروجی بازیکنان است یا نه، گفت: باشگاه مشکل اکثر بازیکنان را حل کرده و همچنین مشکل خودروی سه بازیکن هم حل شده و بقیه خودروی بازیکنان هم مشکل‌شان حل خواهد شد و آنهم با زحمات شبانه‌روزی که علی پروین در باشگاه می‌کشد و پیگیر مسائل است.

سرپرست پرسپولیس در مورد چند عکسی که شبکه خبر از شهر سوادکوه نشان داد که اتوبوس پرسپولیس بدون توقف از این شهر عبور کرد در حالی که طبق برنامه قرار بود در این شهر توقفی داشته باشد، گفت: من عکس‌ها را نمی‌بینم اما با ما هماهنگ شده بود که سر راه در رستورانی در سوادکوه ناهار بخوریم و میهمان آنها باشیم. ما خودمان را وامدار و بدهکار مردم می‌دانیم اما شرایط مهیا نبود. پرسپولیس با دو اتوبوس راهی مازندران شده وقتی اتوبوس اول به میدان شهر رسید راه‌بندان شد که به ما هم خبر دادند که نمی‌توانید اینجا توقف کنید و به سمت رستوران بروید. به همین دلیل نتوانستیم در سواد کوه بمانیم که وظیفه ما بود اما امروز قرار بود بچه‌ها بیایند و با بازیکنان عکس بگیرند.

پنجعلی تصریح کرد: در همان عکس‌هایی که شما نشان دادید حتما مشخص است که شرایط مهیا نبوده در میدان اصلی شهر مردم با شور و حرارت ایستاده بودند ضمن اینکه از هواداران تیم رقیب در آنجا بودن و با پرچم شعار می‌دادند. بنابراین احتمال درگیری بین هواداران دو تیم وجود داشت. نیروی انتظامی هم حضور نداشت. به همین دلیل ما به سمت رستوران حرکت کردیم اما با مردم آن شهر در ارتباطیم و قرار است که امروز بیایند و تا ما شرمنده‌شان نباشیم.

وی در مورد اینکه قرار بوده مرکزی در سواد کوه با حضور پرسپولیسی‌ها افتتاح شود، گفت: بله یک مورد بود البته ما خودمان را مدیون مردم می‌دانیم و عاشق مردم هستیم. نه من بلکه همه مردم و ورزشکاران هیچ وقت چنین برخوردی با مردم انجام نمی‌دهند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)