مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پس از جلسه امروز تصمیم گرفته شد که از استیلی حمایت کنیم.

 

محمد پنجعلی، در مورد مخالفتش با استیلی اظهار داشت: من هم یکی از اعضای هیئت مدیره هستم و حق رای دارم. باید به همه آرا احترام گذاشت. پس از جلسه امروز تصمیم گرفته شده از استیلی حمایت کنیم.

وی در مورد اتفاقات دیشب برنامه 90 و صحبت از حضور دایی در پرسپولیس گفت: حمایت از من دایی، شخصی نبود. من گفتم تیم به مشکل برخورد و نتیجه نمی‌گیرد و  این برای ما خوب نیست. اکنون نیز تصمیم گرفته شد که از استیلی حمایت کنیم و تیم باید نتیجه لازم را بگیرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چرا علی پروین در جلسه حاضر نشد، گفت: اختلافی بین من و پروین نیست. امروز اکثر اعضای هیئت مدیره در جلسه حضور داشتند و پروین به دلیل حضور در تمرین به جلسه نیامد. تصمیمات هیئت مدیره برای حل مشکلات تیم است. اکنون از پرسپولیس جز پیراهن سرخش باقی نمانده و ما 50 درصد خودمان هم نیستیم. این وضعیت باید تغییر کند و تیم از هر نظر آماده شود.

وی ادامه داد: تیم مشکلات روحی روانی دارد که این مسئله در نتیجه گیری تاثیر گذاشته است. بازیکنان ترس از باخت دارند ولی امروز تصمیم گرفته شد که از استیلی حمایت شود. من شخصیت استیلی را دوست دارم. خودش هم این را می‌داند اما تیم باید از بحران خارج شود. امیدوارم پرسپولیس به جایگاه اصلی‌اش برگردد.

پنجعلی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس کم فروشی می‌کنند گفت: قبول ندارم که بازیکنان پرسپولیس تنبل هستند و کم فروشی می‌کنند. همه ما می‌خواهیم دل مردم را به دست بیاوریم و مهم موفقیت تیم است. شخص، مهم نیست؛ مهم، باشگاه پرسپولیس و موفقیت این تیم است. تمام پیشکسوتان از صدقه سر پرسپولیس بزرگ شدند و باید این محبت را جبران کنیم. احترام افراد واجب است و بحث من فردی نیست.

وی در مورد اینکه پروین در کار فنی دخالت می‌کند گفت: چه ایرادی دارد پروین دخالت کند؟ حتما می‌تواند کمک کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه ذوالفقارنسب از تغییر و تحول در باشگاه بی خبر بوده گفت: من و رویانیان با ذوالفقارنسب تماس گرفتیم و این مسئله را گفتیم. در پایان هم باید بگویم ما همیشه به هواداران بدهکاریم و هر عملی که انجام می‌دهیم باید برای حل مشکلات باشگاه باشد. پرسپولیس 30 میلیون هوادار دارد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)