یکشنبه 11 اسفند (13:25)

دست پرسپولیس از قهرمانی کوتاه شد/ حرف های وینگادا برای حفظ روحیه خوب است

مرجع خبری پرسپولیس: مدافع سابق پرسپولیس گفت: حرف های وینگادا در مورد اروپایی بودن بازی با سپاهان برای حفظ روحیه خوب است.
محمد پنجعلی روز یکشنبه خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه پرسپولیس در خانه سپاهان به مصاف این تیم رفت نتیجه تساوی و کسب یک امتیاز در مقابل سپاهان امتیاز خوبی است اما با این نتیجه پرسپولیس شرایط چندان خوبی ندارد.
وی افزود: پرسپولیس می توانست با برد برابر سپاهان باز هم در کورس قهرمانی باقی بماند اما این نتیجه پرسپولیس را از کسب عنوان قهرمانی دورتر کرد.
 البته این به این معنا نیست که پرسپولیس دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد اما اعتقاد دارم که باید قهرمانی را در بین سایر تیم ها جستجو کرد.
وی در خصوص عملکرد وینگادا در چند دیدار گذشته پرسپولیس گفت: شما نمی توانید در چنین زمان کمی ارزیابی درستی از یک مربی داشته باشید. وینگادا نیاز به زمان بیشتر دارد و به اعتقاد من او نمی تواند در این زمان اندک معجزه کند.
پنجعلی افزود: به اعتقاد من پرسپولیس تیم بزرگ با هواداران بسیار زیادی است که نیاز به یک مربی بزرگتر دارد.
وی در خصوص اظهارات وینگادا بعد از بازی با سپاهان گفت: من اعتقاد ندارم که بازی سپاهان و پرسپولیس در حد بازی های اروپا بود اما این اظهارات وینگادا را بیشتر به خاطر حفظ روحیه بازیکنانش می دانم و به او حق می دهم که به خواهد از این حربه استفاده کند.
پنجعلی در مورد بازگشت علی کریمی به تیم ملی فوتبال اظهار داشت: بسیار خوشحال شدم که شنیدم کریمی بار دیگر پیراهن تیم ملی را بر تن خواهد کرد. تیم ملی هر کشور جایگاه بهترین بازیکنان آن کشور است و ما نیز برای صعود به جام جهانی می بایست از تمام توان و استعدادهای خود بهره ببریم.
وی گفت: جام جهانی بزرگ ترین رویداد ورزشی در جهان است و نباید برای صعود به آن از هیچ کوششی دریغ کرد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)