پرسپولیس نیوز: کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از ابتدای فصل حواشی زیادی برای ناکامی پرسپولیس ایجاد شد، اما خوشبختانه با مدیریت صحیح «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم، این حواشی هم نتوانست مانع از موفقیت پرسپولیس شود.

«محمد پنجعلی» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفدهم، گفت: پرسپولیس امسال توانست با اقتدار و برای دومین بار پیاپی قهرمان لیگ شود و نکته مهم این تیم وارد نشدن به حواشی مختلفی بود که از ابتدای فصل ایجاد شد.
وی ادامه داد: پرسپولیس توانمندی بسیار بالایی دارد و برانکو باید از حالا تمام برنامه های خود را برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. پرسپولیس شانس بسیار زیادی برای موفقیت در این رقابت ها دارد و امیدوارم طلسم نمایندگان ایران از سوی پرسپولیس شکسته شود.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص محرومیت این تیم در جذب بازیکن برای فصل آینده، گفت: هدف اول ما باید حفظ همه بازیکنان فعلی باشد، زیرا با توجه به محرومیتی که گریبان باشگاه را گرفته شرایط پرسپولیس برای فصل آینده بسیار سخت خواهد بود.
وی تصریح کرد: باید به برانکو تبریک ویژه بگویم که با وجود تمامی انتقادهای نادرست توانست در نهایت بهترین نتایج پرسپولیس را در سالیان اخیر بدست بیاورد.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص پیشنهاد این باشگاه برای قبول مسئولیت تیم های پایه اظهار کرد: صحبت های خوبی در خصوص قبول مسئولیت آکادمی باشگاه پرسپولیس با من شده و توافق های لازم صورت گرفته است، اما هنوز مراسم معارفه از سوی سرپرست باشگاه صورت نگرفته است.
وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در تیم های پایه شرایطی ایجاد کنیم که در آینده تیم بزرگسالان بدون نیاز به خرید بازیکن تغذیه شود. در سالیان دور پرسپولیس هیچگاه نیاز به بازیکنان باشگاه های دیگر نداشت و با کمترین هزینه بهترین نفرات را در اختیار می گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)