پرسپولیس نیوز : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه دومین نشست این کمیته برای انتخاب سرمربی جدید تیم اواخر هفته گذشته برگزار شد، گفت:

ما رای خود را به صورت خصوصی در اختیار باشگاه قرار دادیم و تا روز دوشنبه سرمربی جدید معرفی می‌شود.

محمد پنجعلی در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: آخرین جلسه‌ای که در این باره داشتیم، آخر هفته گذشته بود. با توجه به این که آقای دایی با تیم راه‌آهن قرارداد دارد، نام وی حذف شد و ما روی سه گزینه مایلی‌کهن، درخشان و افشین پیروانی بحث کردیم.

وی افزود: در نهایت هم عضو کمیته فنی رای خود را به صورت خصوصی نوشته و برگه را در اختیار باشگاه قرار داد. تصمیم بر آن شد که نام سرمربی تیم تا روز دوشنبه معرفی شود. اگر تا پایان وقت امروز این اتفاق رخ ندهد، تصورم این است که فردا سرمربی تیم معرفی شود.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بعد از این سه نفر آقای کرانچار هم مد نظر باشگاه قرار گرفته است. البته معتقدم که مربی خارجی نمی‌تواند در این تیم موفق باشد زیرا پرسپولیس حاشیه‌های خاص خودش را دارد و اگر مربی از داخل باشگاه انتخاب شود، شرایط را بهتر درک می‌کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: البته یک نفر نمی‌تواند موفق شود و هواداران و پیشکسوتان باید سرمربی را حمایت کنند. من هیچ وقت نگفتم که چرا تیم را به من نمی‌دهند ولی هرگاه که مربی از جمع خودمان انتخاب شده باشد، حمایت کامل کرده‌ام.

پنجعلی درباره خبر مربوط به پایان دوره رویانیان در پرسپولیس گفتد: رویانیان حالا تجربیات خوبی کسب کرده و زحمت‌های زیادی هم برای باشگاه کشیده است. او توانایی‌های زیادی دارد و اگر در یک سیستم خصوصی بود، بازدهی بیشتری داشت. امیدوارم که بتواند برنامه‌های باشگاه را به پیش ببرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)