پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم در فصل جدید چند پدیده خواهد داشت.

محمد پنجعلی درباره شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار کرد: همه چیز خوب است. ملی‌پوشان به تمرین‌ها اضافه شده‌اند و امروز (یکشنبه) قرار است همه بازیکنان در تست بدنسازی شرکت کنند.

وی ادامه داد: طبق توافقی که مسئولان باشگاه با تراکتورسازی انجام داده‌اند، قرار است بازی تدارکاتی با این تیم انجام دهیم. این بازی در تهران برگزار می‌شود، اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به حساسیت‌هایی که وجود دارد آیا فکر می‌کنید کریمی در این بازی دوستانه مقابل پرسپولیس به میدان برود؟ گفت: فوتبال حرفه‌ای شده و این مسائل دیگر معنایی ندارد. خود کریمی هم یک پرسپولیس بزرگ است و فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید و او در صورت صلاحدید کادر فنی تراکتورسازی مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد. ضمن این که هر دو تیم هم قرمز هستند و هواداران تراکتورسازی بعد از تیم خودشان پرسپولیس را دوست دارند.

پنجعلی درباره ارزیابی خود از عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، گفت: سال گذشته هم بازیکنان خوبی به پرسپولیس آمده بودند، اما مشکل پرسپولیس حاشیه‌های آن است که واقعا زیاد است. امسال هم تیم خیلی خوبی بسته شده است و تلفیقی از جوان‌ها و با تجربه در تیم حضور دارند. واقعا من بازیکنان جدید را که می‌بینم به آینده آنها امیدوار می شوم و فکر می‌کنم که پرسپولیس در لیگ جدید چند پدیده داشته باشد.

وی همچنین درباره این که مسئولان باشگاه ذوب آهن گفته‌اند رضایت نامه حدادی‌فر را صادر نمی‌کنند، به ایسنا گفت: شیرینی در جریان این موضوع است و او با بازیکنان مذاکره کرده است و باید این موضوع پیگیری شود، اما ما درباره حدادی فر تابع قانون هستیم و اگر بگویند که متعلق به ذوب آهن است، حرفی نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)