مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی پرسپولیس تاکید کرد پیروزی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان مقطعی نبوده و در هفته های آینده تداوم خواهد داشت.


محمد پنجعلی ضمن بیان این مطلب افزود: تیم پرسپولیس به پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان احتیاج داشت و خوشبختانه به این مهم رسید.

 

وی با ابراز خرسندی از فضای حاکم بر ورزشگاه آزادی در شب بازی پرسپولیس – صنعت نفت آبادان گفت: من یاد روزهایی افتادم که در پرسپولیس بازی می کردم. واقعا تماشاگران یکدست از تیم حمایت می کردند، امیدوارم این حمایت آنها همچنان ادامه داشته باشد تا تیم به نتایجی بهتر دست پیدا کند.

 

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: این تیم پرسپولیس می تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، اگر هواداران حمایت کنند و مشکلات فنی که در تیم به چشم می خورد به حداقل برسد.

 

پنجعلی ضمن تاکید براینکه پیروزی مقطعی و برای یک بازی نبوده است، افزود: متاسفانه از ابتدای مسابقات لیگ برتر شرایط روحی و روانی خوبی بر تیم حاکم نبوده است. شعارهای هواداران، فاصله کم بازی‌ها و … همه دست به دست هم داد تا تیم با مشکل روبه‌رو شود. خوشبختانه در بازی با صنعت نفت شرایط تغییر کرد و همین تغییر شرایط باعث پیروزی شد.

 

وی در خصوص مشکلات خط دفاعی پرسپولیس و انتقادهایی که مشخصا از محمد نصرتی می شود، گفت: پرسپولیس نه فقط در دفاع، بلکه در دیگر خطوط هم مشکل دارد. البته من اطمینان دارم که در فاصله تعطیلات لیگ این مشکلات به حداقل می رسد.

 

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در خاتمه تصریح کرد: اینکه به نصرتی انتقاد می شود، اصلا درست نیست. نصرتی یک مدافع است و نمی توان گل خوردن تیم را فقط تقصیر او دانست. تیم در دفاع تیمی ضعیف عمل می کند و در این بین همه از نصرتی ایراد می گیرند که اصلا درست نیست.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)