مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس گفت:‌ از دليل استعفاي مايلي كهن و همچنين حضور گمالوويچ به عنوان مربي بدنساز پرسپوليس كاملا بي اطلاعم.


محمدپنجعلي افزود:‌فشار رواني روحي پرسپوليس بسيار سنگين است و اين را نمي‌شود انكار كرد ولي يقين دارم با يك برد مي‌توانيم هم بر مشكلات غلبه كنيم و هم مسير خود را براي قهرماني آغاز كنيم.

 

وي تصريح كرد: از هواداران انتظار دارم بدون توجه به نام‌ها و حاشيه‌ها فقط تيم پرسپوليس را به خاطر خود پرسپوليس تشويق كنند.

 

مدافع اسبق تيم ملي و پرسپوليس اضافه كرد: اگر پرسپوليس را به معناي واقعي دوست داشته باشيم، قطعا شاهد شرايط بهتري خواهيم بود و اين تيم قطعا نتايج بهتري خواهد گرفت.

 

كاپيتان سال هاي دور تيم ملي و پرسپوليس در پاسخ به سوالي در خصوص جدايي محمد مايلي كهن از باشگاه گفت: دليل استعفاي مايلي كهن را نمي دانم.

 

وي در پاسخ به پرسشي درباره حضور گمالوويچ در اروي سرخ پوشان تهراني به جاي كماسي نيز افزود: از انتخاب گمالوويچ هم به عنوان مربي بدنساز پرسپوليس كاملا بي اطلاع هستم.

 

عضو كميته فني پرسپوليس يادآور شد: مساله اصلي فوتبال ما چيزي فراتر از پرسپوليس است و مشكلات را بايد جايي جستجو كنيم كه تيم‌هاي نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ما در آن گرفتار شده اند.

 

پنجعلي تاكيد كرد: چندي پيش به زور مالديوي را برديم كه روزي 17‌ گل از ما دريافت كرده بود و يقين بدانيد همين مالديو به زودي يقه ما را خواهد گرفت و براي شكست ما برنامه ريزي خواهد كرد.

 

وي ادامه داد: الان نيز با آوردن كي روش مدتي با اين اسم بازي مي‌كنيم ولي نهايتا ترديد نداشته باشيد كه به هيچ جايي نخواهيم رسيد.

 

محمد پنجعلي در پايان گفت وگوي خود خاطرنشان كرد: اين تلخ و دردناك است و يكي از فجايع فوتبال به شمار مي‌رود كه تيم‌هاي ديگر را با تزريق پول‌هاي هنگفت به پرسپوليس و استقلال رسانيدم ولي اين دو تيم را به قدري تضعيف كرده ايم كه به سختي مي‌توان نسبت به آينده روشن آنها اميدوار بود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)