پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به صحبت های مطرح شده در مورد جدایی محمد رویانیان از این تیم گفت: من که نزدیک تیم هستم چنین چیزی نشنیده‌ام. ضمن اینکه پرسپولیس با رویانیان تازه جا افتاده است و قطعا جدایی وی به پرسپولیس لطمه می‌زند.

محمد پنجعلی در خصوص پیروزی پرسپولیس برابر تیم گسترش فولاد در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم پرسپولیس از وقتی لیگ را شروع کرده رو به رشد بوده است. تیم ما هم خوب بسته شده و هم مدعی اصلی قهرمانی است. بازیکنان پرسپولیس به خود باوری لازم رسیده‌اند و پخته بازی می‌کنند.

وی با اشاره به حضور محمدرضا خلعتبری در ترکیب اصلی پرسپولیس یادآور شد: خلعتبری کمک زیادی به پرسپولیس کرده است. البته هر چه زمان بیشتری بگذرد، این بازیکن بیشتر جا می‌افتد. به هر حال او تجربیات زیادی دارد و می‌تواند زود با سایر بازیکنان هماهنگ شود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر سرعت بازی این تیم در دیدار برابر گسترش فولاد افزود: گسترش فولاد تیم دونده و جوانی دارد. آنها برای هر تیمی لقمه گلوگیری هستند.

پنجعلی همچنین در خصوص شایعات برکناری محمد رویانیان از پرسپولیس، خاطرنشان کرد: من که نزدیک تیم هستم چنین چیزی نشنیده‌ام. ضمن اینکه پرسپولیس با رویانیان تازه جا افتاده است و قطعا جدایی وی به پرسپولیس لطمه می‌زند.

وی در پایان گفت: اگر فوتبال ایران حرفه‌ای شود، نزدیک‌ترین تیم به استانداردهای حرفه‌ای همین پرسپولیس است. رویانیان کارهای اساسی و اقتصادی خوبی در پرسپولیس انجام داده و نتیجه آنرا در آینده خواهید دید.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، جمعه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. تنها گل این بازی توسط محمدرضا خلعتبری از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)