مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که پرسپولیس مدافع خوبی مثل شجاع خلیل‌زاده را در ترکیب خود می‌بیند که هم در دفاع بسیار مفید است و هم در حمله.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: ساختار دفاعی پرسپولیس خیلی خوب است. یحیی خودش مدافع بوده و می‌داند چگونه باید ساختار دفاعی پرسپولیس را بچیند که هیچ آسیبی به تیم نرسد.

وی افزود: از سوی دیگر، باید بگویم خیلی خوشحالم که پرسپولیس مدافع خوبی مثل شجاع خلیل‌زاده را دارد. بازیکنی که هم در فاع بسیار مفید است و هم در زمان حمله، مهره‌ موثری به شمار می‌رود. شجاع در خط دفاع بی‌رقیب است.

پنجعلی در ادامه، با اشاره به شرایط تیم تحت هدایت گل‌محمدی، تصریح کرد: وضعیت بازیکنان پرسپولیس خوب است و با وجود دیدارهای پشت سر هم، می‌بینیم که طراوت خوبی در عملکرد بازیکنان دیده می‌شود. آنها سیدجلال حسینی را هم در اختیار دارند که یک مهاجم باتجربه است و هرگاه پرسپولیس بخواهد، می‌تواند به تیم کمک کند. حضور سیدجلال در تیم غنیمت است و می‌تواند رهبر خوبی برای بازیکنان پرسپولیس باشد.

مدافع و کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان پیرامون دیدار پیش‌روی این تیم با السد قطر، خاطرنشان کرد: السد قوی‌ترین حریف پرسپولیس است و ممکن است شاگردان گل‌محمدی تا فینال، دیگر به چنین رقیب قدرتمندی برخورد نکنند. تیم ژاوی بازیکنان با کیفیتی دارد، یکدست و هماهنگ است و در همه خطوط قدرتمند است، به همین دلیل بازی با این تیم دشوار می‌شود اما من معتقدم پرسپولیس توانایی کسب پیروزی مقابل این حریف را دارد و ‌می‌تواند با روحیه بالا به زمین رفته و به دور بعدی صعود کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)