پرسپولیس نیوز : مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت:به نظرم نژادفلاح هم فرصتی پیدا نکرد که بخواهد کاری انجام دهد.

محمد پنجعلی در رابطه با وضعیت تیمهای پایه پرسپولیس بعد از تغییر مدیریت این باشگاه اظهار داشت: من دیروز به باشگاه رفتم تا با مدیریت جدید دیدار کنم اما متاسفانه هیچ کس در باشگاه حضور نداشت. همین حالا برای بستن تیمهای پایه خیلی دیر شده است. الان چیزی مشخص نیست و تیمهای پایه نیز همیشه در اولویت آخر هستند. امیدوارم فردا که به باشگاه می روم، طاهری را ببینم.

وی در خصوص کناره گیری مجتبی محرمی از تیمهای پایه به دلیل تغییرات مدیریتی عنوان کرد: من هم این خبر را از روی سایت ها خواندم اما هر چقدر که زنگ زدم، گوشی محرمی خاموش بود. ما با انتخاب امثال محرمی، رهبری فرد و شاهروی می خواهیم از تجربیات آنها استفاده کنیم. این افراد سرمایه های پرسپولیس هستند و اگر بتوانیم آنها را کنار هم جمع کنیم، اتفاق خیلی خوبی رخ می دهد.

مدیر آکادمی پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: اگر شرایط درست شود، مطمئنم که محرمی نیز از تصمیمش پشیمان می شود و برمی گردد اما اگر قرار باشد که شرایط بلاتکلیفی داشته باشیم، نه تنها محرمی بلکه بقیه دوستان هم نمی آیند. این امر طبیعی است و در نهایت هم به ضرر باشگاه بزرگ پرسپولیس می شود چون ما قصد داریم تولید بازیکن کنیم.

وی درباره برکناری نژادفلاح گفت: دیگر به این تغییرات در پرسپولیس عادت کرده ایم. قطعا تغییرات در این وضعیت که باید نقل و انتقالات و برنامه ریزی ها برای فصل آینده انجام شود، به صلاح تیم نیست. چند سالی است که وضعیت این است و شاهد عدم ثبات مدیریت نیستیم. به نظرم نژادفلاح هم فرصتی پیدا نکرد که بخواهد کاری انجام دهد.

پنجعلی درباره وضعیت پرسپولیس برای فصل آینده لیگ برتر تصریح کرد: امیدوارم که پرسپولیس بعد از چند فصل ناکامی نتیجه بگیرد اما تصمیمات هیات مدیره بسیار سرنوشت ساز است. اگر قرار باشد مثل سالهای قبل هیات مدیره هر دستوری که می آید، را اجرا کند، نتایج هم مثل همان سالهای قبل می شود. هیات مدیره باید از خودش کار انجام دهد وگرنه پرسپولیس ضرر می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)