پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به اعتقاد من حتی فکر کردن به پوکر قهرمانی پرسپولیس هم کار دشواری است و شاید سالیان سال طول بکشد تا این اتفاق تکرار شود.

محمد پنجعلی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: این اتفاقی بود که با زحمت زیاد بازیکنان و کادر فنی اتفاقی رخ داد و فکر هم نمی‌کنم که تا سالیان سال کسی بتواند به این رکورد نزدیک شود.

وی افزود: به طور حتم باید از بازیکنان و کادر فنی تشکر کرد که توانستند روند خوب خود را در پنج سال اخیر حفظ کنند و با قهرمانی‌شان دل میلیون‌ها هوادار را شاد کنند.

پیشکسوت سرخپوشان با بیان اینکه چه چیزی عامل اصلی موفقیت پرسپولیس در سال‌های اخیر بوده، اضافه کرد: تیم بودن. این وحدت بین بازیکنان وجود داشت که همه برای یک هدف می‌جنگند و همین اتحاد عامل اصلی موفقیت سرخپوشان شد.

پنجعلی در مورد عملکرد سرخپوشان برابر نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: بازی خوبی بود. مهدی تارتار تیم خوبی را برای نقابل با پرسپولیس آماده کرده بود اما دیدیم که پرسپولیس به هر نحوی بود به هدفش رسید و با کسب ۳ امتیاز قهرمانی‌اش را قطعی کرد.

وی گفت: دیگر باید نگاه منطقی به مسابقات داشت و باید بیشتر تمرکز روی اماده‌سازی تیم برای لیگ قهرمانان آسیا باشد.

همچنین حمید درخشان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی در لیگ برتر فوتبال ایران توسط پرسپولیس گفت: قهرمانی شیرینی را کسب کردیم و باید به کادر فنی و بازیکنان به خاطر این عنوان تبریک بگویم. آنها واقعا زحمت کشیدند تا دل هواداران را شاد کنند.

وی افزود: این قهرمانی‌ها تا سالیان سال در ذهن هواداران خواهد بود. در این میان برخی ادعاهایی را مطرح می‌کنند اما این قهرمانی قاطعانه جوابی بر همه صحبت‌های پوچ مطرح شده بود. پرسپولیس بیش از همیشه از سایر تیم‌ها فاصله گرفته و دست‌نیافتی تر از همیشه است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عوامل موفقیت‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: روحیه بازیکنان با قهرمانی عجین شده و بازیکنان، دیگر جز قهرمانی راه دیگری را بلد نیستند. همین موضوع موجب شد تا با وجود رفت‌وآمدهای زیاد، پرسپولیس از ریل موفقیت خارج نشود و راهش را طی کند.

درخشان اضافه کرد: دیگر قهرمانی قطعی شده است. البته این موضوع حُسن دیگری هم برای پرسپولیس داشت. یحیی گل‌محمدی با این قهرمانی دیگر می تواند به آسانی برای لیگ قهرمانان برنامه ریزی کند.

سرمربی اسبق پرسپولیس اظهار داشت: هواداران منتظر موفقیت آسیایی پرسپولیس هستند و با کادر فنی خوب و بازیکنانی که داریم، این موضوع دور از دسترس نیست.

وی در مورد عملکرد سرخپوشان برابر نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: بازی خوبی بود. تیم از همان ابتدا هجومی ظاهر شد و به هدفش که کسب سه امتیاز بود رسید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: امیدوارم این روند تا پایان لیگ حفظ شود تا با رکورد خوب و خاطره خوبی لیگ به پایان برسد و به استقبال بازی‌های آسیایی برویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)