پرسپولیس نیوز : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت:قرار است مدیریت باشگاه و علی پروین  برای انتخاب سرمربی به جمع بندی برسند.

خروجی جلسه  روز پنجشنبه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس انتخاب محمد پنجعلی،کاپیتان پیشین این باشگاه و تیم ملی  به عنوان سرپرست جدید سرخپوشان بود.

محمد پنجعلی در این باره گفت:من تا روز شنبه و اعلام نظر باشگاه حرفی برای گفتن ندارم و ترجیح می دهم در این باره سکوت کنم.به هر حال ما پرسپولیسی هستیم و هر جا کمکی باشد در خدمت تیم محبوبمان هستیم و اگر کمکی هم نتوانیم بکنیم از بیرون به عنوان یک هوادار برای موفقیت تیم دعا می کنیم.

وی درباره بحث بررسی گزینه های پرسپولیس برای سرمربیگری در فصل آتی عنوان کرد:سه گزینه ایرانی داریم و یک خارجی که البته در بحث مربی خارجی اعضا کمیته فنی با این مساله مخالفت کردند.بنابراین به نظر می رسد بحث حضور مربی خارجی در فصل آینده منتفی است و از میان پیشکسوتان باشگاه کادر فنی جدید برگزیده خواهد شد.

پنجعلی درباره اینکه شانس کدام گزینه برای سرمربیگری پرسپولیس بیشتر است اظهار داشت:نمی شود الان در این باره صحبت کرد.قرار است مدیریت باشگاه و علی پروین  برای انتخاب سرمربی به جمع بندی برسند و تصمیم گیری نهایی را انجام بدهند.فعلا همه گزینه ها روی میز است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)