پرسپولیس نیوز : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت:قرار نیست علی پروین روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

محمد پنجعلی درباره انتخاب نهایی منصور ابراهیم زاده به عنوان سرمربی جدید تیم پرسپولیس اظهار داشت:چه کسی گفته است ابراهیم زاده قطعا سرمربی پرسپولیس شده است؟او هم یک گزینه است مثل دو گزینه دیگر.

وی درباره اینکه رویانیان روز جمعه در برنامه ورزش و مردم گفت که ابراهیم زاده در صورت تایید هیات مدیره و علی پروین به عنوان سرمربی انتخاب می شود گفت:سو تفاهم شده است.من با سردار صحبت کردم.او همچنان می گوید که ابراهیم زاده مثل مایلی کهن و درخشان یک گزینه است.

پنجعلی تاکید کرد:فکر می کنم تا یکی،دو روز دیگر به جمع بندی نهایی درباره سرمربی برسیم.به هر حال باید جمع شویم و کمک کنیم.من با مایلی کهن و درخشان هم حرف زدم.آنها هم می گفتند حق باشگاه است سرمربی را تعیین کند و اصلا ناراحتی در کار نبود.

وی درباره این شایعه که گفته می شود قرار است در صورت انتخاب منصور ابراهیم زاده،علی پروین هم به عنوان مدیر فنی روی نیمکت بنشیند گفت:اصلا این بحث مطرح نشده است و شایعه ای بیش نیست.

پنجعلی درباره اینکه مگر قرار نبود یک پرسپولیسی سرمربی این تیم شود گفت:اولویت ایرانی بودن سرمربی بود،بعد اینکه یک پرسپولیسی باشد.بحث اول رعایت شده است.در مجموع همانطور که گفتم هر سه گزینه شانس برابر دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)