پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام ایران قضاوت قهرمانی را دیدند پس احتیاجی ندارد بخواهیم درباره آن صحبت کنیم.

محمد پنجعلی در مورد بازی با سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه سپاهان یکی از رقبای ما در بالای جدول برای قهرمانی بود حساسیت بازی شب گذشته به نظر من چند برابر بود. 

وی افزود: بلایی را سرمان مقابل رقیب مستقیم ما آوردند که واقعا نمی‌دانم چه جوابی برای آن دارند، رو راست بگویم 6 امتیاز را از ما گرفتند.

پنجعلی ادامه داد: الان عذرخواهی کردن و یا اشتباه قهرمانی مسلم شود چه فایده‌ای برای ما دارد حتی قهرمانی را چند بازی پشت سر هم جریمه کنند چه سودی برای ما دارد جز اینکه در حساس‌ترین شرایط ضربه بدی را به ما زدند.

مدیر پرسپولیس تاکید کرد: همه دیدند و احتیاجی به آنالیز و بررسی بازی نیست، واقعا در دقیقه 3 بازی تصمیم قهرمانی بسیار سوال برانگیز بود. در صحنه‌ای حتی مشکوک هم نبود و اتفاقی نیفتاد پنالتی و اخراج عجیبی را اعلام کرد که من تا الان این طور ندیده بودم.

پنجعلی افزود: قهرمانی کارهای عجیب و غریب را دوست دارد اما نباید از او ناراحت شد چون توانایی‌اش همین است تا کی داوران اشتباه کنند و آنها را ببخشیم تا کی پرسپولیس باید این طور ضربه بخورد برایمان سوالاتی پیش امده اما انشاالله همه آنها اشتباه باشد.

وی در مورد ناراحتی دایی و انتقادهایش در نشست روز گذشته نیز گفت: فوتبال برد و باخت دارد و دایی بهتر از هر کسی این موضوع را می‌داند اما اخراج دقیقه 2 و یا 3 آن هم با آن شکل که بازیکن حریف، بازیکن ما را به زمین زد برای شما سوال ندارد. اگر ایشان به اشتباه خودش پی ببرد چه فایده‌ای برای ما دارد، تا کی باید این طور ضربه بخوریم. بهتر نبود که از داوران بهتری استفاده می‌کردیم چون آقای قهرمانی قبلا توانایی‌اش را نشان داده.

مدیر تیم پرسپولیس در مورد کیفیت بازی نیز گفت: به نظر من اگر اخراج اشتباه صورت نمی‌گرفت چه بسا این بازی بسیار زیباتر می‌شد. دو تیم برد می‌خواستند اما پرسپولیسی‌ها پس از 10 نفره شدن باز هم جنگیدند اما آقای داور به نظر من از همان دقایق ابتدایی کار را خراب کرد. من قصد حمله و تخریب شخصیت داوران زحمتکش را ندارم اما تصمیمات عجیب و غریب برخی اوقات مسائلی را به ذهن یک انسان می‌آورد که من امیدوارم اشتباه کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)