پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم پرسپولیس اعتقاد دارد بازیکن جوان و بوشهری تیمش، بهترین بازیکن هفته ششم لیگ برتر بود.

محمد پنجعلی که سال ها به عنوان کاپیتان و مدافع آخر سرخپوشان برای موفقیت پرسپولیس زحمت کشید، حالا به عنوان سرپرست در کادرفنی قرار گرفته است.

او در خصوص شرایط این تیم گفت: ما باورمان نمی شد در هفته های گذشته به همین راحتی امتیاز از دست بدهیم. به نظر من، مشکل پرسپولیس فقط روحی، روانی بود وگرنه بازیکنان از نظر فنی واقعا خوب و حرفه ای کار می کنند.
پنجعلی اضافه کرد: درست در زمانی که احتیاج به برد داشتیم تا شایستگی های مان را اثبات کنیم، چند بازیکن مان مصدوم شدند و البته برای پیام صادقیان هم یک محرومیت طولانی در نظر گرفته شد تا مشکلات زیادی به سراغ مان بیاید ولی به لطف خدا در قم توانستیم بر این مشکلات غلبه کنیم و بهترین نتیجه هفته را بگیریم. پرسپولیس تنها تیمی بود که در این هفته موفق شد خارج از خانه به برتری برسد.
سرپرست پرسپولیس در مورد بهترین بازیکن هفته نیز اظهار داشت: از نظر من، ستاره هفته قبل لیگ برتر فقط مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس بود. او در صحنه گل اول، به خوبی با یک پاس دقیق، امید عالیشاه را با گلر صبا در موقعیت تک به تک قرار داد تا آن گل، شیرازه تیم صبا را بهم بریزد. در نیمه دوم هم یک گل زیبا و استثنایی به ثمر رساند تا ما با کسب 3 امتیاز به تهران برگردیم.
پنجعلی در خصوص دیدار این هفته مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: بازی دشواری در پیش داریم. البته پرسپولیس با کمک هوادارانش می تواند از سد هر حریفی بگذرد اما امیدوارم تماشاگران ما در این بازی با صبر و حوصله بیشتری بازیکنان را حمایت کنند تا ان شالله بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.
سرپرست سرخپوشان در مورد امکان مصالحه با باشگاه تراکتورسازی مبنی بر واگذاری بیش از 10 درصد از سکوهای ورزشگاه آزادی به تماشاگران تیم حریف گفت: من از این موضوع اطلاع ندارم و همه چیز را به قانون سپرده ایم. هر چه قانون بگوید، ما هم تابع آن هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)