پرسپولیس نیوز : مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس می‌گوید نه تنها مشکلی برای نظارت برانکو ایوانکوویچ روی تیم‌های پایه ندارد بلکه از این موضوع کاملا هم استقبال می‌کند.

محمد پنجعلی، درباره شرط مسئولان باشگاه برای برانکو ایوانکوویچ مبنی بر نظارت روی تیم‌های پایه پرسپولیس، اظهار کرد: ما مشکلی با این مسئله نداریم. اتفاقا خیلی هم خوب است که سرمربی تیم بزرگسالان روی آکادمی نظارت کند. فلسفه تشکیل تیم‌های پایه همین است که تیم‌ بزرگسالان را تغذیه کند.

وی افزود: به نظرم اگر برانکو روی تیم‌های پایه نظارت کند، برد کرده‌ایم. ما از برقراری این ارتباط استقبال می‌کنیم چون این برای بازیکنان هم انگیزه زیادی خواهد بود.

مدیر آکادمی پرسپولیس درباره ناراحتی مجتبی محرمی و تصمیمش برای کناره گیری از تیم امید پرسپولیس، تاکید کرد: محرمی از جابجایی‌های باشگاه ناراحت بود. هنوز ۲۴ ساعت از حکمش برای پرسپولیس نگذشته بود که این تصمیم را گرفت. با این حال من مجددا با محرمی صحبت می‌کنم و او را به پرسپولیس بر می‌گردانم.

پنجعلی در پایان درباره ارزیابی‌اش از تغییرات مدیریتی باشگاه و اینکه آیا به این تغییرات امیدوار است یا خیر، گفت: الان بحث فرد نیست. مسئله، تاثیری است که اعضا می‌توانند داشته باشند. اگر صرفا در باشگاه اسم باشد، هیچ کاری پیش نخواهد رفت. ضمن اینکه تامین منابع مالی هم مهم است. امیدوارم منابع مالی زودتر مشخص شود و تیم هم کارش را استارت بزند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)