پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که خط دفاعی این تیم توانایی کنترل مهاجمان زهردار استقلال را دارد.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص آخرین وضعیت مالی تیم‌های پایه پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر الان وضعیت خوب است و بعد از دوسال که هیچ پولی نگرفته بودیم پرداختی خوبی به ما شد. همچنین قرار شده که زمین ورزشگاه شهدای گمنام هم در اختیار تیم های پایه قرار بگیرد تا مشکل زمین تمرین و بازی نداشته باشیم.

وی در خصوص اینکه آیا برای فصل بعد تغییراتی در کادر فنی تیم‌های پایه پرسپولیس صورت می‌گیرد یا خیر؟ عنوان کرد: قصد تغییر نداریم چون نتایج خوبی گرفتیم و همچنین از نظر مالی هم وضعیت خوب است. سعی داریم برای فصل بعد تیم‌های پایه پرسپولیس را حفظ کنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شهرآورد جام حذفی اظهار داشت: چون این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود به نظرم تاریخ‌ساز خواهد بود. سال‌های بعد خیلی‌ها در خصوص این دربی بدون تماشاگر صحبت خواهند کرد. البته دربی بدون تماشاگر مزه نمی‌دهد اما بالاخره باید مسائل بهداشتی را رعایت کرد.

پنجعلی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس برای بازی با استقلال انگیزه خواهد داشت یا خیر؟ گفت: قطعاً پرسپولیس انگیزه دارد. وقتی حرف از دربی می‌شود دو تیم پر از انگیزه می‌شوند هر چند خیلی‌ها معتقدند در این دو سه بازی آخر تیم خوب نبوده و انگیزه نداشته اما به نظرم بازی با گل‌گهر از یک برد شیرین‌تر بود و بچه‌ها واقعاً گل کاشتند.

وی ادامه داد: با اینکه فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است اما فکر می‌کنم برنده دربی باشیم. پرسپولیس شرایط خوبی دارد و می‌تواند در این بازی پیروز شود به سمت قهرمانی در جام حذفی هم برود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش خط دفاعی این تیم توانایی مهار قائدی و دیاباته را دارد؟ تاکید کرد: صد در صد این طور است و خط دفاعی پرسپولیس توانایی مهار قائدی و دیاباته را دارد. خوشبختانه پرسپولیس بهترین خط دفاع لیگ را دارد و می‌تواند خط حمله استقلال را از کار بیاندازد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)