پرسپولیس نیوز : عضو كمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: صددرصد موافق انتخاب مربی ایرانی برای پرسپولیس هستم زیرا مربیان خارجی در فوتبال ما نمی توانند موفق باشند.

محمد پنجعلی روز چهارشنبه گفت: طبق گفته محمد رویانیان قرار بود صبح امروز سرمربی تیم پرسپولیس انتخاب شود اما این كار تا كنون انجام نشده است.
وی در خصوص اینكه طبق آخرین اظهارات مسوولان باشگاه پرسپولیس قرار است تا روز جمعه، سرمربی تیم معرفی شود، ادامه داد: امیدوارم این اتفاق رخ دهد.
پیشكسوت باشگاه پرسپولیس در باره تاخیر در زمان اعلام نام سرمربی گفت: نمی دانم شاید باید با بعضی ارگان ها (وزارت ورزش و جوانان) نیز مشورت شود اما شاید هم من اشتباه می كنم و بهتر است صبر كنیم.
وی در پاسخ به این سوال كه امروز شایعه انتخاب علی پروین یا برانكو ایوانكوویچ قوت یافت، تصریح كرد: شخصا بعید می دانم علی پروین این مسوولیت را قبول كند.
وی در پاسخ به اینكه آیا انتخاب برانكو ایوانكوویچ، نشان از ناتوانی
پیشكسوتان باشگاه برای هدایت پرسپولیس است، اظهار داشت: مطمئن باشید اگر پیشكسوتان باشگاه پرسپولیس نتوانند این تیم را اداره كنند، هیچ كس دیگری هم توانایی این كار را نخواهد داشت.
پنجعلی تاكید كرد: من به مربیان ایرانی اعتقاد زیادی دارم زیرا مربیان خارجی در طول این سال ها هیچ گاه در فوتبال ما نتیجه لازم را نگرفته اند. متاسفانه این مربیان حتی نتوانسته اند به فوتبال كشورمان كمك هم كنند. فوتبال ما هر روز در حال افت است و باید بدانیم مربیان داخلی ما توان جبران این وضعیت را دارند.
وی ادامه داد: مشكل فوتبال ایران، مربیان ایرانی نیستند و مشكل ما ثبات نداشتن مدیریت و نداشتن زیر ساخت ها است. با این وضعیت هیچ گاه نمی توانیم شانه به شانه كشورهایی چون كره جنوبی، ژاپن و استرالیا در فوتبال حركت كنیم.
پنجعلی در پایان در خصوص دلایل ناكامی مربیان خارجی در فوتبال ایران گفت: كارلوس كی روش مربی بزرگی است و هیچ كسی هم در این مساله شكی ندارد اما او هم نتوانست در فوتبال ایران نتیجه لازم را بگیرد. دلیل این مساله، زیر ساخت های نامناسب در فوتبال ایران است زیرا مربیان خارجی به چنین شرایطی عادت ندارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)