پرسپولیس نیوز :گزينه سرپرستي باشگاه پرسپوليس گفت: در جلسه ای که با رویانیان داشتم قرار شد از چند روز آینده به عنوان سرپرست، سرخپوشان را همراهي کنم.

پنجعلی افزود: من مشکلي با سعید شیرینی ندارم و می توانیم به راحتی در کنار یکدیگر فعالیت کنیم چون کار در پرسپولیس آنقدر سخت است که با یک یا دو نفر مشکلات حل نخواهد شد.

گزينه سرپرستي باشگاه پرسپوليس ادامه داد:  بر اساس گفته رویانیان تا دوشنبه  قرار دادم را با پرسپولیس به ثبت خواهم رساند تا بدون هیچ مشکلی تیم را در لیگ سیزدهم همراهی کنم.

وی يادآور شد: قرار شده به جز من و شیرینی چند تن از پرسپولیسی هاي سابق هم به ما کمک کنند البته هنوز مشخص نیست که این نفرات چه کسانی هستند.

بازیکن سابق تيم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: با دایی در مورد کریمی صحبت می کنم و اگر او ابراز تمایل برای بازگرداندن علی کریمی کرد وی را به پرسپولیس  باز می گردانیم.

پنجعلي خاطرنشان کرد: دایی نمی تواند به تنهایی پرسپولیس را قهرمان کند و همه ما باید در کنار وي بایستم و شانه خالی نکنیم تا حداقل امسال در جایگاه حقیقی مان قرار گیریم.

وي عنوان کرد: بدهی های تیم های لیگ برتری از جمله پرسپولیس از مشکلات فوتبال ما است و باید این مشکلات اساسی حل شود و فوتبال را به سمت حرفه ای گری سوق دهیم.

گزينه سرپرستي تيم فوتبال پرسپوليس تاکید کرد: غلامپور با نظر دایی به پرسپولیس آمده و باید به تصمیم سرمربی سرخپوشان احترام گذاشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)