مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس مشکل اصلی این تیم را شخص عباس انصاری فرد دانست .

محمد پنجعلی پیرامون اوضاع پرسپولیس گفت: تاسف می خورم که امسال هم مثل سال گذشته پرسپولیس با حاشیه و مشکلات فراوان فصل را آغاز خواهد کرد.
 
وی افزود: وقتی سازمان توان اداره پرسپولیس و استقلال را ندارد و نمی تواند از عهده هزینه ها برآید، چرا تیم ها را به بخش خصوصی واگذار نمی کند؟ این مایه تاسف است که مدیرعاملی که با برنامه می آید و تیم را قهرمان می کند، باید برکنار شود. هنوز هم دلیل برکناری کاشانی را نفهمیدم.
 
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه مشکل پرسپولیس نبود سرمربی نیست بلکه شخص انصاریفرد است. این آقا کمیته فنی انتخاب کرده ولی به گفته خود بهزادی و جاسمی هیچ توجهی به نظرات آنها نمی کند و از اسم آنها تنها سوء استفاده می شود.

وی خاطرنشان کرد: وقتی انصاریفرد، فرخزادی و آخوندی سه نفره تیم را می بندند، چه انتظاری باید از آینده تیم داشت. ما نباید توقع بیجا از سرمربی آینده داشته باشیم چون تیم را او نبسته است.

پنجعلی گفت: متاسفانه انصاریفرد تنها با اسم های بزرگ بازی می کند. تازه بعضی از اسم های مطرح شده اصلا واقعیت ندارد. مشکل پرسپولیس سرمربی نیست و مدیریت است. مشکل پرسپولیس ریشه ای است و باید یک بازنگری کلی در ساختار صورت گیرد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: پرسپولیس حتی قهرمان لیگ هم شود هیچ ارزشی ندارد چون تنها یک تیم است نه باشگاه. آنها حتی یک زمین تمرین ندارند. هر وقت باشگاه کار زیربنایی انجام دهد و ورزشگاه بسازد، برنده خواهد بود.

پنجعلی گفت: ما باید واقعیت را قبول کنیم. وقتی چهار نماینده ایران در آسیا و تیم ملی ناکام می شود، این شکست واقعی فوتبال ماست. وقتی امکانات اولیه فراهم نیست آوردن مربی خارجی مسخرخ و خنده دار است.
 
وی تاکید کرد: هیچ گاه مربیان خارجی به درد پرسپولیس نمی خورد جز این که پولی به جیب بزنند و بروند. بافت فرهنگی و اجتماعی و اخلاقی نما فرق دارد. بار پرسپولیس کج است و اهل فن وقتی این کارهای مدیران سرخپوشان را می بینند می خندند.
 
پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفانه از موقعی که فوتبال ما حرفه ای شده، وابستگی به دولت بیشتر شده است. پول فوتبال ما حرفه ای است اما تفکرات حرفه ای وجود ندارد. شاید فیفا با فشارهایی که به ما می آورد بتواند فوتبال ایران را نجات دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)