پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می گوید کم دقتی و از دست دادن موقعیت‌ها به همراه تلاش تیم مقابل برای کسب حداقل امتیاز، سبب توقف سرخپوشان پایتخت مقابل نفت شد.

محمد پنجعلی  درباره نخستین دیدار پرسپولیس در لیگ برتر، اظهار کرد: بازی خوب و قابل قبولی را ارائه کردیم اما نباید توقع داشت که در نخستین بازی تمامی توانایی خود را به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: تیم مقابل برای گرفتن حداقل امتیاز و تساوی پا به میدان گذاشته بود و همین امر سبب شد تا وقت بازی کشته شود. با این حال بازیکنان ما عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند و از نتیجه‌ به دست آمده نسبتا راضی هستیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به این که بازیکنان این تیم به تازگی از مرحله بدنسازی خارج شده‌اند، خاطر نشان کرد: قطعا ضعف‌هایی را در دیدار مقابل نفت داشتیم که در بازی‌های آینده برطرف خواهیم کرد. البته در نخستین بازی نیز باید پیروز میدان می‌شدیم که این اتفاق نیفتاد.

پنجعلی اضافه کرد: شانس هم در بازی روز گذشته دخیل بود. بازیکنان پرسپولیس موقعیت‌های زیادی را از دست دادند و در بسیاری از موقعیت‌ها هم کم دقت بودند. با این حال کادر فنی در مجموع از عملکرد بازیکنان رضایت دارد.

او به بازی خوب پیام صادقیان مقابل نفت تهران اشاره کرد و گفت: قطعا پیام صادقیان یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در فصل پیش‌رو خواهد بود و عملکرد او مقابل نفت تهران نیز نشان دهنده توانایی این بازیکن است. البته نباید از عملکرد کفشگری و رضا نوروزی نیز غافل شویم. این دو بازیکن نیز بازی بسیار خوبی را مقابل نفت انجام دادند.

پنجعلی در پاسخ به سوالی در مورد داوری دیدار پرسپولیس و نفت نیز گفت: در این زمینه هیچ نظری ندارم و فقط قضاوت را بر عهده مردم می‌گذارم.

سرپرست تیم پرسپولیس در مورد دروازه‌بان این تیم نیز اظهار کرد: به نظرم سوشا مکانی در نخستین دیدار لیگ که برای پرسپولیس به میدان رفت عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد. قطعا شرایط بازی اول بسیار سخت است و سوشا به خوبی توانست از عهده آن بر آید.

پنجعلی به حضور پر تعداد تماشاگران پرسپولیسی اشاره کرد و گفت: اصلا فکر نمی کردم این تعداد تماشاگر در نخستین بازی برای حمایت از پرسپولیس به استادیوم آزادی بیایند. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با انجام بازی‌های زیبا و کسب نتایج مناسب بتوانیم تماشاگران بیشتری را به ورزشگاه بیاوریم.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد صحبت‌های مطرح شده در روزهای اخیر درباره اعضای هیات مدیره و مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ مشکل خاصی وجود ندارد. موارد مطرح شده هم درست نیست. آقای رحیمی در روزهای اخیر به دنبال مطالبات بازیکنان پرسپولیس بوده و با قوت به کار خود ادامه می‌دهد. فراموش نکنید که پرسپولیس تیم بزرگی است و همواره حاشیه‌ها در اطراف آن حضور دارد. ما در این شرایط نیاز به آرامش داریم و باید حاشیه‌ها را از تیم دور کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت جذب بازیکن کاستاریکایی نیز گفت: واقعیت این است که خودمان هم در وضعیت این بازیکن مانده‌ایم! ما مکاتبات خود را با این بازیکن انجام داده‌ایم و منتظر هستیم که این بازیکن به ایران بیاید و در صورت مهیا شدن شرایط لازم با او قرارداد ببندیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)