پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تراکتور خانه دوم انصاری فرد و کریمی است.

محمد پنجعلی  در خصوص شرایط تیم پرسپولیس اظهارداشت: شرایط پرسپولیس عالی است.  تمرینات مرتب برگزار می شود و بازیکنان خوبی هم که جذب تیم شده اند در حال هماهنگی با قدیمی ها هستند. اگر تیممان را به حاشیه نبرند سال خوبی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برخی به صورت کاملا هدفدار به فکر تخریب پرسپولیس هستند. الان که رویانیان دارد کارش را به خوبی انجام می دهد و بازیکنان هم از او راضی هستند چرا هر روز یک نفر را برای جانشینی او علم می کنند؟

پنجعلی درخصوص اینکه گفته می شود علی دایی جلوی اعتصاب بازیکنان را گرفته افزود: اصلا چنین چیزی نیست. هیچ اعتصابی در کار نبوده و این هم یکی از آن تیترهایی ست که روزنامه ها می زنند تا پرسپولیس را به حاشیه ببرند. بسیار از مسایل که این روزها در خصوص پرسپولیس مطرح می شود صحت ندارد.

وی درباره حضور علی کریمی و کریم انصاری فرد در تراکتورسازی گفت: تراکتور هم مثل پرسپولیس است. هواداران تراکتور پرسپولیسی هستند و خیال ما از بابت حضور کریمی و انصاری فرد در تراکتور راحت است. آنجا خانه دوم پرسپولیس است و هواداران ما هم استقبال خوبی از این دو بازیکن خواهند داشت.

مدیر تیم پرسپولیس در پایان گفت: دیدار پرسپولیس و تراکتور بازی قشنگی خواهد شد. من برای همه بازیکنان آرزو ی موفقیت می کنم و امیدوارم آنقدر خوب بازی کنند که بعدا از دیدن فیلم بازی شان لذت ببرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)