پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وظیفه ما پیشکسوتان حمایت از تیم فعلی است چرا که افتخارات فعلی به ما هم کمک کرده و برای ما نیز افتخار است.

محمد پنجعلی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم اظهار داشت: این قهرمانی بهترین هدیه‌ای بود که من در روز تولدم گرفتم. این رکورد تاریخی بود. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه پیدا کند. از بازیکنان سپاسگزارم که باعث شادی ما و هواداران شدند. این قهرمانی هدیه‌ای با ارزش برای همه پیشکسوتان بود.

وی افزود: همه بزرگان پرسپولیس روی حمایت از تیم تاکید دارند چرا که افتخارات تیم برای ما هم افتخار است. این حمایت وظیفه ما است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد خوب خط دفاعی پرسپولیس گفت: همه بازیکنان عالی بودند. جا دارد از علیرضا بیرانوند هم تشکر کنم که در این موفقیت و قهرمانی نقش زیادی داشت. او برای پرسپولیس زحمت کشید. کادر فنی هم کار بزرگی کرد که در این شرایط تیم را تحویل گرفت و در نهایت هم، آن را قهرمان کرد. این قهرمانی حاصل زحمات کادر فنی و پیشکسوتان بود.

وی در مورد اینکه اوساگونا و استوکس در اواسط فصل دیگر پرسپولیس را همراهی نکردند، خاطر نشان کرد: در این زمینه نباید کادر فنی را مقصر دانست. باید کمیته فنی روی جذب بازیکنان نظارت داشته باشد. حتی ما می‌بینیم که بازیکنی به ایران می‌آید که از نظر سلامتی مشکل دارد. بارها شده بازیکن آمده و پس از ۲ ماه رفته و سپس به فیفا شکایت کرده است. باید این مسائل بررسی شود که این بازیکن به چه نحوی به ایران آمده است. اگر تخلفی در این زمینه صورت گرفت باید اعلام شود.

پنجعلی در مورد انتقال علیرضا بیرانوند به بلژیک اضافه کرد: بازیکن برای پیشرفت به هر تیم اروپایی برود، خوب است. البته برای موفقیت در آسیا باید بازیکنانی را جذب کنیم که به تیم کمک کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)