مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مطمئن هستم فوتبال کشور با این شرایط روز به روز به سمت نابودی پیش می‌رود و در آینده‌ای نزدیک با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد.

 

محمد پنجعلی در رابطه با پیروزی پرسپولیس در دیدار مقابل صبای قم اظهارداشت: بازیکنان ما در این دیدار بسیار باهوش عمل کردند و نهایتا هم به حق خود رسیدند.

ما با گذشت زمان شرایط بهتری را خواهیم داشت و قطعا خود را به تیمهای صدرنشین نزدیکتر خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس تواناییهای بسیار بیشتری دارد. این تیم در بسیاری از بازیهای این فصل خود فقط نام پرسپولیس را یدک می‌کشید و نتوانست به شرايط ایده آل خود برسد اما 2 پیروزی اخیر شرایط را متفاوت از گذشته کرده و انشاءالله در آینده بهتر از این هم ظاهر خواهد شد.

 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس با تاکید بر اینکه این تیم در این فصل بیشترین ضربات را از ناحیه حاشیه سازان متحمل شده، گفت: ما در هیئت مدیره بخش زیادی از انرژی خود را صرف جلوگیری از ورود این حاشیه‌ها به تیم کرده‌ایم و امیدوار هم هستیم که هرچه سریعتر این حاشیه‌ها دست از سر تیم بردارند.

 

وی در پاسخ به این سوال که چه کسانی سعی در حاشیه سازی برای پرسپولیس دارند‏، اظهار کرد: متاسفانه حاشیه‌ها در فوتبال ایران نسبت به سایر کشور‌ها استثنایی است و همه جای آن سراسر از حاشیه است. بخشی از حاشیه مربوط به گذشته است و بخش دیگر هم از جانب برخی‌ها که اصلا پرسپولیسی نیستند، برای تیم ایجاد می‌شود.

 

پنجعلی در ادامه در رابطه با ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس هم گفت: وقتی فوتبال کشور دولتی باشد‏، طبیعی است که ترکیب هیئت مدیره آن هم دولتی باشد. وقتی شما به هیئت مدیره همه تیمها نگاه می‌کنید در اغلب آنها دولتی‌ها را مشاهده می‌کنید. باز جای خوشحالی است که در باشگاههای سرخابی به چند نفر از پیشکسوتان اعتماد شده است.

 

وی همچنین با انتقاد شدید از نحوه توزیع منابع مالی در فوتبال کشور گفت: اگر فوتبال ما دولتی است و از بیت المال هزینه می‌کند، باید این منابع بر اساس عدالت توزیع شود. چرا باید باشگاه‌هایی که به جیب کارخانه‌های صنعتی متصل اند‏، بودجه‌های میلیاردی داشته باشند اما 2 باشگاه سرخابی پایتخت که میلیونها هوادار دارند، دائما با به پولی مواجه باشند.

 

عضو هیات مدیره پرسپولیس ادامه داد: مسئولان نباید غیر منصفانه به تیمها نگاه کنند. آنها باید در توزیع منابع، شایسته سالاری را مد نظر قرار دهند. مطمئن هستم فوتبال کشور با این شرایط روز به روز به سمت نابودی پیش می‌رود و در آینده‌ای نزدیک با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: امروز همه می‌بینند که فوتبال باشگاهی ما دیگر هیچ جایگاهی در فوتبال آسیا ندارد و دلیل آن هم مریضی فوتبال ماست. من اعتقاد دارم خصوصی سازی باید به شکل حرفه‌ای در فوتبال ما شکل بگیرد و اصل ۴۴ را حرفه‌ای دنبال کنیم. مطمئنا تا زمانی که در مسیر کنونی باشیم فایده‌ای عاید این فوتبال نخواهد شد.

 

پنجعلی در پایان درباره آینده این تیم گفت: من فکر می‌کنم اگر مشکلات روحی روانی تیم حل شود این تیم توانایی رسیدن به سکوهای بالایی جدول را دارد و انشاءالله هم که همینگونه خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)