پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: منتظر هستیم پول برسد تا بتوانیم بدهی بازیکنان را بدهیم و مذاکرات برای فصل بعد را هم آغاز کنیم.

محمد پنجعلی درباره آخرین وضعیت بدهی باشگاه به بازیکنان و مشکلات حساب‌های باشگاه پرسپولیس و جذب بازیکن جدید اظهار داشت: خبرهای خوشی پس از دیدارم با رحیمی و گفت‌وگو با دایی در راه است. تا انتهای هفته مشکلات حساب‌ها حل خواهد شد.

وی افزود: روز و تاریخ دقیق را درحالی که می دانم نمی‌گویم اما تا آخر هفته خیلی از مشکلات ما برطرف خواهد شد و به احتمال قوی استارت کارهای خود را خواهیم زد. من روز گذشته و در این چند روز با رحیمی ارتباط‌هایی داشتم و حرف‌های ایشان باعث دلگرمی من شد که امیدوارم هرچه سریع‌تر عملی شود.

پنجعلی ادامه داد: مشکل اصلی ما در حال حاضر پول است و اولویت رحیمی و باشگاه و حتی علی دایی ابتدا پرداخت بدهی بازیکنان و سپس مذاکره با بازیکنان جدید است. البته این موضوع در گرو پول رو به جلو حرکت می‌کند چون ما باید پول داشته باشیم تا با بازیکنان جدید وارد مذاکره و با فصل قبلی‌ها گفت‌وگو کنیم. به نظر شما اگر نتوانیم بدهی فصل قبل بازیکنان را بدهیم و یا پول نداشته باشیم که با بازیکنان جدید مذاکره کنیم چطور می‌توانیم که کارها را رو به جلو ببریم. امیدوارم که این مشکل تا انتهای هفته حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که در این مدت وعده های زیادی داده شده است گفت: به خاطر همین به شما زمان اعلام نمی‌کنم و می‌گویم انشاءالله در این هفته مشکلات حل می‌شود بالاخره همه در تلاشند و هیچ‌کس بیکار ننشسته اما اولویت اول این است که بتوانیم طلب بازیکنان را برداخت کنیم. این در دستور کار رحیمی و حتی موارد تاکید شده دایی است تا با دست باز برای جذب بازیکنان جدید هم اقدام کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)