پنج شنبه 22 اسفند (10:20)

مرجع خبری پرسپولیس: بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با پیروزی ارزشمند این تیم مقابل الشارجه گفت: بازیکنان پرسپولیس دیروز کاملا متحول شده بودند و ما شاهد تیمی دیگر بودیم.

محمد پنجعلی خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم پرسپولیس اگر همین بازی جذاب خود مقابل الشارجه را مجددا مقابل سایر حریفان تکرار کنند شک نکنید به عنوان اصلی ترین مدعی کسب قهرمانی در رقابت های جام باشگاه های آسیا خواهند بود.
 

مهاجم سابق تیم پرسپولیس تهران در رابطه با عملکرد فنی وینگادا در این بازی گفت: وینگادا توانایی های خود را در این بازی به رخ کشید و باید به او فرصت بیشتر داد تا به هماهنگی بیشتری در این تیم برسد.


وی با اشاره به 45 دقیقه طوفانی تیم پرسپولیس در نیمه اول اذعان داشت: بازیکنان در این نیمه بسیار با انگیزه و با نشاط بازی کردند و نمایش بی نظیری را مقابل هواداران خود به نمایش گذاشتند و ثمره آن نیز دستیابی به 3 گل ارزشمند بود.
وی ادامه داد: نیمه دوم با توجه به اینکه بازیکنان پرسپولیس دیگر انگیزه گلزنی خود را از دست داده بودند این تیم الشارجه بود که سوار بر بازی شد با این حال نباید به این تاکتیک وینگادا خرده گرفت زیرا این امر طبیعی است که مربی نخواهد ریسک کند.
پنجعلی با اشاره به درخشش خیره کننده علی کریمی در دیدار روز گذشته خاطر نشان کرد: باید قبول کنیم که علی کریمی یک فوق ستاره در فوتبال ایران است و در دیدار مقابل الشارجه نیز علاوه بر گلزنی پاسهای خوبی را به همبازیانش برای رسیدن به گل داد.
وی افزود: تمامی بازیکنان پرسپولیس دیروز عملکرد خوبی داشتند اما کریمی با بازی زیبای خود توجه همه را به خو جلب کرد طوری که با خارج شدن از زمین در دقیقه 55 بازی جای خالی اش در ترکیب پرسپولیس مشهود بود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)