پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم با پیروزی مقابل ذوب آهن احیا شده است.

محمد پنجعلی، در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر فوتبال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در مجموع بازی خوبی انجام دادیم. سه امتیاز مسابقه برایمان حیاتی بود. بازیکنان به خاطر باخت در مسابقه با فولاد روحیه خوبی نداشتند ولی برد مقابل ذوب آهن باعث شد تا پرسپولیس احیا شود.

وی با بیان اینکه طبیعی بود پرسپولیس بعد از گل برتری عقب بکشد، تاکید کرد: ذوب آهن بعد از دریافت گل فشار آورد. ما هم مجبور شدیم جمع‌تر و محتاط‌تر بازی کنیم. نمی‌شد سه امتیاز مسابقه را فدای بازی زیبا کنیم! باید هر طور شده در این مسابقه به برتری می‌رسیدیم تا خودمان را در جدول بالا بکشیم.

سرپرست پرسپولیس درباره عملکرد ضعیف مهاجمان این تیم در گلزنی، یادآور شد: طبیعی است. لیگ تازه شروع شده است و اکثر تیم‌ها هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند. در چند هفته آینده قطعا کیفیت تیم‌ها بالاتر می‌رود و مهاجمان هم گلزنی خود را شروع می‌کنند.

پنجعلی در پایان با بیان اینکه وضعیت میشائیل اومانا برای پیوستن به پرسپولیس کاملا قطعی نشده است، درباره وضعیت مهرداد پولادی گفت: ما هنوز در این خصوص بلاتکلیفیم. نمی‌دانیم باید چه کار کنیم. به هر حال باشگاه اقدامات حقوقی را انجام داده و در حال پیگیری این موضوع است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)