پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: شاگردان برانکو در بازی رفت با السد باید بسته بازی کنند و نتیجه را با تساوی به پایان برسانند.

محمد پنجعلی درباره بازی پرسپولیس با السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فوتبال در آسیا به غیر از فوتبال ایران پیشرفت بسیاری داشته و حرفه‌ای شده است. شاگردان برانکو کار سختی در قطر خواهند داشت و با تیمی بازی می‌کنیم که دارای بازیکنان خارجی درجه یک است.

وی افزود: در بازی رفت این امکان وجود دارد که با انجام یک بازی منطقی به نتیجه خوبی دست رسید. مساوی نتیجه خوبی است و با توجه به کمبود‌ها و نبود بازیکنان، با حمایت تماشاگران می‌توان کار را در ورزشگاه آزادی تمام کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: شاگردان برانکو در بازی با السد باید بسته بازی کنند و در ضد حملات از توانایی بازیکن زهرداری چون منشا استفاده کنند تا حریف قطری دچار مشکل شده و نتیجه را با تساوی به پایان برسانند.

پنجعلی در مورد عدم حضور برانکو بر روی نیمکت پرسپولیس در این دیدار به دلیل محرومیت هم خاطرنشان کرد: اگر سرمربی تیم در کنار زمین حضور داشت بسیار موثر‌تر برای پرسپولیس بود اما حتما کادر فنی و دستیاران نکات فنی را به بازیکنان تیم منتقل خواهند کرد و تفکر برانکو روی تیم حاکم خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)