پرسپولیس نیوز :مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شوت بازیکن سایپا صد سال دیگر هم نمی‌تواند به گل تبدیل شود، گفت: سایپا مقابل ما فشرده بازی کرد و این مسابقه به نوعی گره خورده بود.

محمد پنجعلی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل سایپا با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به هر حال فوتبال برد و باخت دارد. ما باید از این شکست درس بگیریم و به فکر بازی بعدی باشیم. در فوتبال حرفه‌ای شکست مقدمه پیروزی است و ما هم سعی داریم از باخت مقابل سایپا در بازی بعدی برد بسازیم.

وی ادامه داد: سایپا برابر ما بسته بازی کرد. آنها عقب بودند و به سرعت در کار دفاعی جمع می‌شدند. این باعث شد تا سایپا فشرده بازی کند و مسابقه گره بخورد. با این حال قطعا پرسپولیس در هفته‌های آینده بهتر می‌شود چون بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند به ما کمک کنند.

مدیر تیم پرسپولیس درباره گل تیم سایپا خاطرنشان کرد: گل بازیکن سایپا ملاقه‌ای بود! اگر صد سال دیگر هم چنین شوتی از پشت محوطه جریمه زده شود، دیگر گل نمی‌شود. توپ به جایی رفت که اصلا نمی‌شد آن را گرفت.

پنجعلی در پایان درباره جدال رسانه‌ای علی دایی و علی کریمی هم گفت: معتقدم اگر به این موضوع نپردازیم بهتر است. هم کریمی و هم دایی آدم‌های بزرگی هستند و ادامه این جدال به هر دوی آنها و پرسپولیس لطمه می‌زند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف سایپا رفت و با یک گل مغلوب این تیم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)