پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در بازی برابر التعاون خیلی حرفه‌ای کار کرد و اگر شانس با این تیم یار بود می‌توانست گل‌های بیشتری را در این دیدار به ثمر برساند.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به پیروزی پرسپولیس در برابر التعاون اظهار داشت: بچه‌ها در این دیدار خیلی حرفه‌ای کار کردند و با دوندگی خوبی که در طول ۹۰ دقیقه داشتند، اجازه تمرکز و بازی‌سازی را از حریف گرفتند. سرعت مناسب و کار تیمی خوب پرسپولیسی‌ها باعث شد در نهایت برنده این دیدار باشند.

کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس افزود: غیر از گلی که بشار از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند این دیدار می‌توانست گل‌های دیگری را هم برای پرسپولیس داشته باشد که ۲ توپ خطرناک بازیکنان به تیر خورد و این نشان از این بود که ابتکار عمل کامل بازی در دست ما بود. نکته مثبت کار پرسپولیس در این دیدار، این موضوع بود که تیم پس از زدن گل خیلی خوب توپ را در زمین به گردش درآورد و تغییر فضاها و همین‌طور برنامه‌ریزی روی ضدحملات باعث شده بود التعاونی‌ها حرفی برای گفتن نداشته باشند.

پنجعلی با اشاره به این موضوع که شجاع و رسن بهترین بازیکنان پرسپولیس در این دیدار بودند، در خصوص بازگشت سیدجلال به ترکیب تصریح کرد: حسینی خیلی خوب کار کرد و رهبری خوبی در زمین داشت و کمک زیادی به ایجاد نظم در خط دفاعی کرد.

او در پایان گفت: در مجموع حق به حقدار رسید و تیم پرسپولیس توانست مزد زحمات و برتری‌اش را در این دیدار بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)