پرسپولیس نیوز : کاپیتان پیشین پرسپولیس با بیان اینکه بازی زیبایی را از سرخپوشان شاهد بودیم، گفت: با این بازی که پرسپولیس امروز انجام داد، اگر همین روند را ادامه دهد، در قهرمانی این تیم شک نکنید.

 محمد پنجعلی پس از تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان پرسپولیس، گفت: فکر می‌کنم امروز یکی از زیباترین بازی‌های لیگ امسال را شاهد بودیم و پرسپولیس آنقدر خوب بازی کرد که این تیم را می‌توان از همین بازی یکی از مدعیان قهرمانی دانست.

وی افزود: برد از آن پرسپولیس بود و اگر در دقایق پایانی، موقعیت‌های این تیم به هدر نمی‌رفت، مطمئن باشید این تیم می‌توانست پیروز این میدان بوده و با کسب سه امتیاز، فاصله خود را با صدر جدول کمتر کند.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان امروز بازی بی‌نقصی از خود ارائه دادند و من مطمئن هستم اگر همین روند را تا پایان فصل ادامه دهند، شک نکنید که این تیم می‌تواند قهرمان لیگ باشد.

پنجعلی در پایان و با ابراز تشکر از حمایت هواداران پرسپولیس، گفت: ما همیشه مدیون هواداران بوده‌ایم و امروز هم آنها وفاداری‌شان را به پرسپولیس ثابت کردند و نشان دادند که هیچ وقت تیم محبوبشان را تنها نخواهند گذاشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)