مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: ایران در گروه مناسبی قرار دارد و ما به راحتی می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم.

 

محمد پنجعلی در خصوص گروه بندی ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۲ برزیل، بیان کرد: ما در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم. شانس صعود از این گروه نسبت به گروه‌های دیگر برای ایران بالا‌تر است.

 

ما نسبت به همه تیم‌های این گروه برتری داریم، هر چند کره جنوبی لقمه گلوگیری برای ما خواهد بود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه تیم ایران نسبت به کره جنوبی برتری بیشتری دارد، گفت: فوتبال کره جنوبی در سال‌های اخیر نسبت به ایران پیشرفت بالایی داشته و لیگ بر‌تر این کشور نسبت به ما حرفه‌ای‌تر است اما بازیکن‌های فوتبال ایران خلاقیت فردی بالاتری دارند و این به برتری ما مقابل کره جنوبی کمک خواهد کرد. همیشه خلاقیت هاست که پیروزی‌های تیم ما را رقم می‌زند.

 

بازیکن سابق تیم ملی تصریح ساخت: نباید هیچیک از تیم‌ها را دست کم گرفت. سبک و سیاق بازی ازبکستان نیز می‌تواند برای ایران خطر زیادی داشته باشد. سبک بازی ازبکستان شبیه به استرالیا است و اگر دچار اشتباهات نشویم، می‌توانیم مقابل این تیم برتری پیدا کنیم. در عین حال باز هم تاکید می‌کنم ما در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم.

 

پنجعلی در خصوص حضور کی روش در تیم ملی افزود: کی روش مربی تراز اول و خوبی است اما در صورتی می‌تواند به فوتبال ما کمک کند که بستری حرفه‌ای پیش رو داشته باشد. مشکلات فوتبال ما بیشتر مربوط به ساختار‌ها می‌شود و یک شخص به تنهایی نمی‌تواند آنها را حل کند. به طور قطعی نمی‌توان پیروزی‌ها و شکست‌ها را به او نسبت داد. کی روش در صورتی می‌تواند به فوتبال ما کمک کند که تفکر و امکانات حرفه‌ای در اختیار وی قرار دهیم.

 

وی در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: این تیم راه خودش را پیدا کرده و بازیکنان نسبت به قبل با انگیزه‌تر هستند. پرسپولیس هنوز شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از دست نداده و می‌تواند با تمرکز بیشتر جزو ۴ تیم لیگ بر‌تر باشد. اگر بازیکنان این تیم با جدیت بیشتری به رقابت‌ها ادامه دهند، می‌توانند سهمیه آسیا را کسب کنند. دنیزلی مربی با تجربه‌ای است و در این شرایط می‌تواند به این تیم کمک وافری کند.

 

این کار‌شناس فوتبال کشور همچنین در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل الهلال، بیان کرد: الهلال حریف بسیار سختی برای پرسپولیس بود. کسب نتیجه مساوی در عربستان نباید باعث شود که پرسپولیسی‌ها بازی این تیم را در آزادی دست کم بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)