پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیم علی دایی منسجم و روان بازی می کند و سرخ پوشان کار سختی این تیم خواهند داشت.

محمد پنجعلی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره دیدار پرسپولیس و سایپا، بیان کرد: پرسپولیس فردا کار سختی پیش رو دارد. تیم های علی دایی روان و منسجم بازی می کنند و به خاطر اینکه همه تیم ها مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارند فردا بازی سختی در پیش خواهد بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد بازیکنان در داربی ۸۵، گفت: در بازی داربی مهم سه امتیاز است و بازیکنان عملکرد خوبی مقابل استقلال داشتند. برانکو نیز تاکتیک مناسبی برای این بازی اتخاذ کرد و به دنبال این بود تا بعد از پیش افتادن نیز به گل دوم برسد. معتقدم پرسپولیس مقتدرانه سه امتیاز را از استقلال گرفت و احساسی بازی نکرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس می تواند سال آینده به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، بیان کرد: ما امسال هم توانایی رسیدن به این موفقیت را داشتیم اما دستخوش یکسری اتفاقات شدیم و مصدومیت و محرومیت برخی بازیکنان به پرسپولیس لطمه زد اما معتقدم در دوره آینده می توانیم به فینال راه یابیم. پرسپولیس این توانایی را دارد و جایگاه اصلی او این نیست. ما باید به معنای واقعی کلمه به دنبال حرفه ای شدن باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)