پرسپولیس نیوز : محمد پنجعلی گفت: پروین امروز به تمرین آمد و روراست به بچه‌ها گفت که وزارت ورزش کمکی به پرسپولیس نکرده و خودش نیز در کنار بازیکنان خواهد بود و هر تصمیمی بگیرند با آنهاست.

محمد پنجعلی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در خصوص تمرین کردن بازیکنان این تیم پس از 3 روز اعتصاب گفت: مشکلات تیم هنوز حل نشده اما بچه‌‌ها تصمیم گرفتند به خاطر هواداران با قدرت کارشان را ادامه دهند و به سوی قهرمانی بروند.

 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان پولی نگرفته‌اند، گفت: اینگونه نبوده که بازیکنان با دریافت پول تمرین را آغاز کنند و این حرف‌ها درست نیست. پیش از این هم می‌گفتند بازیکنان پرسپولیس میلیاردی پول می‌گیرند اما به هیچ وجه واقعیت نداشت.

وی درباره حضور علی پروین در تمرین امروز پرسپولیس افزود: آقای پروین امروز به تمرین آمد و روراست به بچه‌ها گفت که وزارت ورزش کمکی به پرسپولیس نکرده و ایشان گفت من هم در کنار شما بازیکنان هستم و هر تصمیمی بگیرید با شما خواهم بود. با این همه بچه‌ها متقاعد شدند که با قدرت به کار تیم ادامه دهند و نگرانی مردم را برطرف سازند تا هواداران فکر نکنند که بازیکنان به خاطر پول تمرین نمی‌کنند. این اتفاق افتاد تا مردم متوجه شوند که بازیکنان ما میلیاردی پول نمی‌گیرند و این موضوع صحت ندارد، خیلی از بازیکنان 30 یا 40 درصد از قراردادشان را گرفته‌اند و بعضی دیگر هنوز از باشگاه دریافتی نداشته‌اند. با این همه بازیکنان گفته‌اند که دیگر درباره پول حرف نمی‌زنند و با قدرت برای قهرمانی حرکت خواهیم کرد.

 

وی درباره اینکه عکس العمل بازیکنان در قبال این اظهارات پروین چه بود گفت:بجه ها صحبت هایشان را مطرح کردند.آنها گفتند که با تمرین نکردن در این سه روز می خواستیم به مردم بگوییم که هیچ کسی از پرسپولیس حمایت نمی کند و حالا به خاطر مردم تا پایان فصل و بدون هیچ مشکلی تمرین خواهیم کرد.حتی تعدادی از بازیکنان گفتند در این شرایط با احساسات مردم بازی می شود.نمی دانم،شاید برای دوستان مهم نیست که احساسات 30 میلیون هوادار چه می شود.مطمیئن باشید تا پایان فصل بچه ها دیگر صحبت از پول نمی کنند.شاید خیلی از بازیکنان 30 درصد را هم نگرفتند ولی با حرف های امروزشان  ما را شرمنده کردند.

مدیر تیم پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود علی پروین پس از بازی با فجرسپاسی استفعا می دهد گفت:من در این باره خبر ندارم.البته روی او فشار زیادی وجود دارد ولی صحبتی از استفعا نکرده است.

پنجعلی درباره اینکه احتمال دارد بازیکنان پرسپولیس باز هم اعتصاب کنند، افزود: احتمال ندارد دیگر این اتفاق بیفتد. البته بچه‌ها احتمال دارد بعد از بازی‌ها دیگر دست‌شان به پول نرسد چرا که الان که در کوران لیگ هستند کسی حال‌شان را نمی‌پرسد. از زمانی که آقای رویانیان از پرسپولیس رفته کسی سر تمرین پرسپولیس نیامد تا اینکه امروز آقای پروین به تمرین آمد و گفت که قصد داشته با پول به تمرین بیاید که البته امروز او هم گفت از پول خبری نیست.

 

پنجعلی درباره اینکه آیا مشکل پرسپولیس برای سفر به شیراز حل شده است یا نه اظهار داشت:بلیط و هتل سفر به شیراز رزور شده است.البته بر اساس بررسی که داشتیم بدهی زیادی به آژانس ها داریم و قرار شده است بدهی بعدا بررسی شدند.پروین  شخصا هزینه سفر به شیراز را تهیه کرده است.

وی در پایان در خصوص انتقاداتی که علی دایی در چند روز گذشته از علی پروین کرده و واکنش پروین چه بود، افزود: تمام این حرف‌ها ورزشی است و علی دایی فقط به خاطر پرسپولیس این حرف‌ها را زده است علی دایی هم شاگرد پروین بوده و بهتر است بگویم همه ما شاگرد علی پروین بوده‌ایم اما باید قبول کنیم که هیچ‌کس به تنهایی نمی‌تواند باشگاه را اداره کند. همه تیم‌ها حاشیه دارند اما حاشیه‌های ما متأسفانه کمی بیشتر است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)