پیشکسوت سرخپوشان گفت: پرسپولیس بازی خوبی در دربی داشت اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با فارس، درباره بازی دربی و اینکه پرسپولیس در این بازی ترکیبی متفاوت داشت، عنوان کرد: در مجموع بازی خوبی بود و حتی برای ما که از خانه این بازی را تماشا می‌کردیم هیجان داشت. همه چیز خوب بود و بازی هم به پنالتی کشیده شد اما هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که گل‌محمدی نفراتی را برای پنالتی انتخاب کرد که چند شانس از دست رفت، اظهار داشت: ما می‌دانیم انتخاب نفرات چقدر تاثیرگذار است. چرا فکر می‌کنیم آنچه ما می‌دانیم درست است؟ یحیی عمرش را در فوتبال گذاشته است.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه هواداران این تیم همیشه برد به ویژه در دربی را انتظار دارند، یادآور شد: ما خیلی از بازی‌ها را برده‌ایم و این بازی نشد. البته این بازی را هم برده بودیم اما اتفاقی افتاد که بازی به تساوی کشیده شد. این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. تیم‌های دیگر که چند سالی است جام نبرده‌اند چه بگویند؟ من فکر می‌کنم مردم فقط باید حمایت کنند.

پنجعلی ادامه داد: کادر شرایط بازیکنان را می‌داند، چطور قبل از این بازی کادر خوب بود؟ این برد استقلال خفیف و در ضربات پنالتی بود. پنالتی است و یک لحظه ممکن است همه چیز خراب شود. امکان افتادن هر اتفاقی در دربی وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)