پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی خواهیم در بازیهای لیگ برتر سوتی به نفع تیم ما زده شود بلکه خواهان اجرای عدالت هستیم.

محمد پنجعلی درخصوص پیروزی پرسپولیس مقابل فجر اظهارداشت: بازی خوبی بود. ما به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و بعد از اتفاقات بازی با سپاهان که سر ما را بدون خونریزی بریدند باید در این بازی پیروز می شدیم. ما نمی خواهیم در لیگ برتر حتی یک سوت به نفع پرسپولیس زده شود بلکه می خواهیم عدالت رعایت شود.

وی ادامه داد: پرسپولیس هفته گذشته در اصفهان لطمه بزرگی خورده بود. بازیکنان به ریکاوری روحی نیاز داشتند که خوشبختانه کادر فنی در این مورد موفق عمل کرد و دیدید که در بازی دیروز چقدر بازیکنان پرسپولیس با انگیزه و انرژی بالا بازی کردند و به آنچه که حقشان بود رسیدند.

پنجعلی افزود: تیم یاوری در بازی دیروز موقعیت خاصی نداشت اما اگر ما تمرکزمان را از دست می دادیم آنها هم صاحب موقعیت می شدند. همه بازیهای لیگ سخت شده خصوصا برای تیمهایی مثل استقلال و پرسپولیس که تیمها با انگیزه بالا مقابل این دو تیم قرار می گیرند.

وی درباره صحبتهایی که بین کرانچار و دایی مطرح شده؛ گفت: کرانچار به ایران آمده و مهمان ما است. ما باید احترام او را نگه داریم اما فکر می کنم باید مواردی هم به او گوشزد شود تا بداند درباره فردی مثل علی دایی که اسطوره ایران است چطور صحبت کند.

مدیر تیم پرسپولیس در پایان راجع به خوشحالی برخی هواداران پرسپولیس از شکست استقلال مقابل تیم کره ای، خاطرنشان کرد: من فکر نمی کنم هیچ پرسپولیسی واقعی از این باخت خوشحال شده باشد. استقلال نماینده ایران است و من برای این تیم در بازی برگشت آرزوی موفقیت می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)