پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر بازی با الوحده در حالت عادی برگزار می‌شد پرسپولیس پنج گل می‌زد.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل الوحده امارات در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی خوب اما سختی بود. همیشه اولین بازی در تورنمنت‌ها حساس‌ترین بازی است چون اگر سه امتیاز را به دست بیاورید روند خوبی را در پیش می‌گیرید و اگر این اتفاق نیفتد در ادامه مسابقات به مشکل می‌خورید.

وی افزود: در نیمه اول پرسپولیس عالی بود و موقعیت‌های زیادی داشت که تبدیل به گل نشدند. مانند ضربات کنعانی زادگان که یکی از کنار دروازه به بیرون رفت و یکی را هم از روی خط برگشت دادند. شانس یاری نکرد اما در نهایت با ضربه سیدجلال دروازه حریف باز شد. در نیمه دوم هم تیم به خوبی از این گل محافظت کرد و چشم به ضدحملات داشت که تصمیم درست کادر فنی بود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه سیدجلال حسینی همیشه با ضربه سر گلزنی می‌کرد اما این بار با یک ضربه فنی بغل پا سه امتیاز را برای پرسپولیس به ارمغان آورد، گفت: بله، همینطور است و البته ترابی هم پاس خوبی به او داد. سیدجلال خیلی خوب بازی کرد. او همیشه برای پرسپولیس گل‌های حساسی زده و خیلی از مواقع هم به خط حمله تیم کمک کرده است. در کل پرسپولیس امشب عالی بود هرچند که شانس‌های زیادی هم در این بازی هدر رفت.

پنجعلی با اشاره به کیفیت الوحده عنوان کرد: تیم حریف به نسبت ضعیف‌تر بود ولی پرسپولیس واقعاً جزو تیم‌های خوب آسیا است. اگر بازی در حالت عادی برگزار می‌شد پرسپولیس پنج گل می‌زد اما گرمای هوا تاثیر گذار بود و پرسپولیس هم استرس این را داشت که بازی مساوی شود و یا حتی نتیجه را واگذار کند. به همین خاطر بازیکنان با احتیاط بازی کردند و ریسک کمتری داشتند. با این حال بازی در اختیار پرسپولیس بود. توپ را در همه جای زمین به گردش درمی‌آوردند و روش های مختلفی مانند پاس تودر و شوت‌زنی را در این بازی دیدیم.

وی در مورد ادامه راه پرسپولیس در این گروه اظهار داشت: به نظر من کسی حریف پرسپولیس نیست. این تیم باید به فینال فکر کند. پرسپولیس یکی از تیم‌هایی است که رسیدن به فینال حقش است و حتی می‌تواند جام هم بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)