پهلوان گفت: مسئولان فعلی فدراسیون می‌توانند پول قرض کرده و برنامه‌های تیم ملی را برگزار کنند و پس از آنکه فیفا پول ایران را داد بدهی‌ها را پرداخت کنند.

به گزارش فارس ، محمدرضا پهلوان با اشاره به لغو اردوی دوم تیم ملی آن هم به دلیل مشکلات مالی گفت: ما در زمان خود وقتی که می‌خواستیم اردویی را برگزار کنیم از قبل پول آن را تأمین می‌کردیم و اجازه نمی‌دادیم اردو لغو شود. ضمن اینکه برای انجام بازی‌های دوستانه 150 هزار دلار از فیفا پول می‌گرفتیم به طور مثال عربستان و کره در زمان ریاست محمد دادکان و فدراسیون فوتبال که بنده هم در آن مقطع دبیر کل فدراسیون بودم برای اینکه با آنها بازی دوستانه انجام بدهیم مبلغ 150 هزار دلار به فدراسیون پول می‌دادند. این سوای هزینه‌های هتل و تهیه بلیت بود. البته اردوی پرتغال شامل آن نمی‌شود اما کشورهای آسیایی برای بازی دوستانه برابر ایران به ما پول می‌دادند. در خاطرم هست یک بازی تدارکاتی با بوسنی می خواستیم برگزار کنیم، حتی این کشور حاضر شد به ما پول هم بدهد.

وی ادامه داد: انجام بازی‌های دوستانه و برگزاری اردوهای مختلف نیاز به یک سری فعالیت‌ها و رایزنی‌ها در بخش‌های مختلف از جمله سیاست خارجی و همچنین مذاکرات سفارتخانه‌های ایران در کشورهای مختلف دارد، البته الان ارتباطات آنچنان خوب نیست با این حال کی‌روش خودش پرتغالی است و می‌توانست برای برگزاری اردوی تیم ملی در پرتغال یک سری رایزنی‌ها انجام بدهد.

پهلوان با بیان این مطلب که امیدوارم مشکلات مالی فدراسیون با جذب اسپانسرهای مناسب رفع شود، خاطرنشان کرد: در سال 2006 که ما به جام جهانی صعود کردیم و من دبیر فدراسیون بودم شرکت ایرانول اسپانسر فدراسیون بود خیلی هم به ما کمک کرد اما با این حال فدراسیون فوتبال می‌توانست از پول صعود به جام جهانی و از طرف فیفا به حساب‌ ما واریز می‌شود استفاده کند. یک مقدار از این پول را قبل از آغاز بازی‌های جام جهانی به فدارسیون‌ها پرداخت می‌کند ضمن اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال می‌تواند برای پیشبرد برنامه‌های خود از جمله برگزاری اردوهای تیم ملی پول قرض بگیرند و پس از آنکه فیفا پول پاداش صعود به جام جهانی به ایران را بدهی‌ها را پرداخت کند همان کاری که دادکان می‌کرد. او از گوشه و کنار برای اجرای برنامه‌های فدراسیون فوتبال پول قرض می‌گرفت و بعد از آنکه پول به فدراسیون واریز می‌شد تسویه حساب می‌کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)