مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت : پیروزی پرسپولیس مقابل الشباب روحیه فوتبال ایران را تغییر داد.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به نقش موثر عوامل روحی و روانی در موفقیت تیم ملی تاکید کرد: برد پرسپولیس مقابل الشباب عربستان روحیه فوتبال کشور را تغییر داد.

منصور پورحیدری در گفتگو با خبرنگاران بیان این مطلب افزود : پس از نتایج ضعیف تیم ملی درمسابقات مقدماتی جام جهانی و ناکامی های اخیر تیم های باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا ، مردم و علاقمندان به فوتبال دچار سرخوردگی شده بودند اما برد پرسپولیس مقابل نماینده عربستان روحیه فوتبال ایران را احیا کرد و این روحیه مطمئنا به تیم ملی هم در راه سخت صعود به جام جهانی منتقل خواهد شد.

پورحیدری تصریح کرد: درمقطع فعلی مسائل روحی و روانی بیش از مسائل فنی و تاکتیکی در موفقیت تیم ملی تاثیرگذار است و همه باید کمک کنیم تا تیم ملی با بهترین شرایط روحی و روانی به مصاف کره شمالی برود.

وی دیدار تدارکاتی روز 5 خرداد مقابل اندونزی را مسابقه ای برای آشتی مردم با فوتبال ملی و بدرقه و حمایت ملی پوشان برای دیدار با کره شمالی عنوان کرد و اظهار داشت: این دیدار جدای از مسائل فنی و تاکتیکی که مد نظر کادر فنی قرار دارد ، فرصتی برای بالا بردن روحیه ملی پوشان برای سه مسابقه حساس تیم ملی برای صعود به جام جهانی خواهد بود و امیدوارم مردم و علاقمندان به فوتبال با حضور گسترده خود در ورزشگاه تیم ملی را با بهترین شرایط روحی بدرقه کنند.

پورحیدری مهمترین مشکل تیم ملی را دراختیار نبودن تمامی بازیکنان دعوت شده دانست و اظهار داشت: فوتبال ایران شرایط خاصی را سپری می کند و در مقطع فعلی که تعدادی ازبازیکنان لژیونرتیم ملی درگیرمسابقات باشگاههای آلمان و امارات هستند و بازیکنان پرسپولیس هم خود را برای دیدار 6 خرداد مقابل بنیاد کار آماده می کنند. با این شرایط دستیابی به اهداف تاکتیکی کادرفنی دشوار است ولی امیدواری زیادی داریم تا در اردوی یک هفته ای چین با در اختیارداشتن تمامی بازیکنان بتوانیم به هماهنگی و انسجام تیمی لازم دست یابیم.

سرپرست تیم ملی اضافه کرد: ملی پوشان استقلال از ظهر روز پنج شنبه به اردوی تیم ملی ملحق شدند و بازیکنان ذوب آهن از جمعه شب به تیم ملی اضافه می شوند و به جز بازیکنان پرسپولیس که به دلیل مخالفت وینگادا برای مسابقه با بنیادکار در تیم ملی غایب هستند تمامی بازیکنان داخلی در اردو حضور دارند و تمرینات منظم و متفاوتی را پیگیری می کنند. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)