پرسپولیس نیوز : نماینده بهره‌بردار انحصاری باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد علیرضا رحیمی قرارداد را نخوانده، گفت: در صورت موافقت مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مدیران این باشگاه، می‌توانیم قرارداد را منتشر کنیم.

علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز شنبه در مصاحبه‌ای اعلام کرد "پرسپولیس اکنون دارای 4 اسپانسر است که همه آنها هم حق دارند. سه اسپانسر از سال قبل با این تیم قرارداد بستند و یک اسپانسر هم برای امسال است."

محمد پوستی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد صحبت‌های روز شنبه علیرضا رحیمی در مورد اسپانسر باشگاه پرسپولیس، گفت: فکر می‌کنم آقای رحیمی تحت فشار چنین صحبت‌هایی را بیان کرده‌اند. ما اصلا اسپانسر نیستیم، بلکه بهره‌بردار انحصاری باشگاه هستیم و می‌توانیم اسپانسرهای متعددی برای باشگاه بگیریم.

وی در مورد اینکه شما همه جا اعلام کرده‌اید اسپانسر باشگاه پرسپولیس شرکت بهنام پیشرو کیش است ولی الان آقای علیرضا رحیمی می‌گویند باشگاه با 4 اسپانسر طرف است، تاکید کرد: وقتی آقای رحیمی اینگونه سخن گفته، به نظر می‌رسد اصلا قرارداد را نخوانده‌ است. ایشان با مصاحبه اخیر و امضای این قرارداد بر اساس قانون تجارت خود را متخلف قلمداد کرده‌اند که از چنین مدیر لایقی جای تعجب دارد!

نماینده این شرکت خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله علیرضا رحیمی در فرصت مقتضی، تدابیری اتخاذ کرده و اعلام کند تنها بهره‌بردار انحصاری باشگاه پرسپولیس، شرکت بهنام پیشرو کیش است و قراردادهای قبلی با باشگاه، دخل و تصرفی در ایجاد انتفاع انحصاری شرکت بهنام پیشرو کیش از حقوق اقتصادی، معنوی مربوط به برند، نام باشگاه و سایر ابزارها و فضاهای تبلیغاتی و گردشگری باشگاه در حوزه هواداری، تبلیغات فیزیکی، رسانه، خدمات مخابراتی و IT، برندینگ و اداره خدمات ورزشی و عمومی نظیر ارزش افزوده فناوری اطلاعات و ارتباطات ندارد.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر از نظر وزارت ورزش و جوانان و باشگاه از لحاظ حفظ محرمانه بودن، مشکلی وجود نداشته باشد، می‌توانیم عین قرارداد را منتشر و در معرض دید عمومی قرار دهیم. امیدوارم صمیمیت و صداقت در این قرارداد و در این فضا حاکم باشد و کاری نکنیم به ضرر تیم و مجموعه پرسپولیس که در راس آن هواداران، تیم، هیات مدیره و در آخر ما به عنوان بهره‌بردار قرار داریم، شود.

پوستی در پاسخ به این پرسش که آیا شما تعهدات خود را نسبت به باشگاه انجام داده‌اید؟، یادآور شد: تا امروز تمامی تعهدات خود را بی‌کم و کاست به باشگاه انجام داده‌ایم و نمی‌دانم علیرضا رحیمی بر چه اساس و منطقی آینده را پیش بینی کرده و گفته است چک‌‎های ما در حال برگشت خوردن است! اما فقط همین را بگویم بنابر اذعان خود مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌های مختلف، باشگاه نتوانسته با توجه به صورتجلسه‌های متعدد به تعهدات خود نسبت به بهره‌بردار عمل کند.

وی اضافه کرد: با این حال ما همچنان صبوری کرده و منتظر انجام تعهدات باشگاه در قبال این قرارداد که البته مسئول مستقیم آن علیرضا رحیمی بوده، هستیم. امیدوارم علیرضا رحیمی از این به بعد بیشتر پیش‌بینی‌هایش در راستای حسن انجام این قرارداد از هر دو طرف باشد، نه تنها طرف مقابل!

پوستی در پایان در پاسخ به این پرسش که نظر شما در مورد اختلافات اخیر در باشگاه و هیات مدیره چیست؟، گفت: همانطور که قبلا نیز اعلام کرده‌ایم، ما به هیچ وجه وارد این اختلافات نخواهیم شد و در راستای حل  آنها که به نوعی اختلافات درون خانوادگی می‌دانیم، از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و این را بارها به وزارت ورزش و جوانان و باشگاه ثابت کرده‌ایم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)