پرسپولیس نیوز : خودم هم شنيدم كه گفتند پولادي ديگر نمي‌تواند بازي كند و خبر خداحافظي مرا نوشتند. اين اخبار درست نيست و من به اين افراد مي‌گويم كه نه تنها خداحافظي نمي‌كنم بلكه با قدرت‌ برمي‌گردم.

براي اين روزهاي مهرداد پولادي، مهم‌ترين دغدغه، مصدوميتي است كه مدتها او را از زمين فوتبال دور كرده. زخم پاي پولادي خوب نشده و اين موضوع در كنار شايعاتي ديگر باعث شده تا خيلي‌ها بگويند پولادي بايد فوتبال را كنار بگذارد. مهرداد اما همه اين شايعات را تكذيب مي‌كند. او مي‌گويد آنقدر قدرتمند به زمين برمي گردد كه جواب اين شايعه سازان را بدهد. پولادي در روزهايي كه آسيب ديدگي اش، ناراحتي علي دايي را هم در پي داشته پاسخگوي سوال‌هاي ايران ورزشي است.

وضعيت پاي مصدوم تو به كجا رسيد؟ قرار است براي درمان به خارج از كشور بروي؟
قرار بود بروم خارج اما گفتند در ايران مي‌توانم پايم را درمان كنم. با چند جراح پلاستيك صحبت كرده‌ام و آنها اطمينان داده‌اند كه مشكلم همين جا برطرف مي‌شود.

چرا مراحل درمان تو اينقدر طول كشيد؟ اصلا چرا پاي تو مصدوم شد؟
من 3 ماه را با درد سر كردم. براي بازي‌هاي پرسپوليس مدام درد مي‌كشيدم تا بتوانم در زمين حاضر باشم. همين مساله پاي مرا به اين روز انداخت و باعث شد پشت پايم عفونت كند. سلول‌هاي پشت پايم به خاطر حضور در زمين با زخم و درد مرد و اين آسيب ديدگي در پايم به‌وجود آمد.

قرار بود مسعود شجاعي برايت كتاني بفرستد. آيا اين كتاني‌ها به دستت رسيد و اصلا توانستي از آنها استفاده كني يا نه؟
نتوانستم اين كتاني‌ها را بپوشم. زخم پايم هنوز خوب نشده و پوست و گوشت نياورده. به همين خاطر نمي‌توانم از اين كتاني‌ها استفاده كنم.

چند روز پيش رفتي سر تمرين پرسپوليس. با علي دايي صحبت كردي؟
سر تمرين با او صحبت كردم. دايي گفت هر كمكي از دستش بربيايد انجام مي‌دهد. او به دكتر تيم سپرده و او دنبال كارم هست تا وضعيتم رو به راه شود.

نمي‌داني كي به تمرين‌ها مي‌رسي؟
واقعا نمي‌دانم. دكتر هم نيستم كه بدانم كي مي‌رسم. فقط اميدوارم مصدوميتم زودتر برطرف شود و بتوانم براي پرسپوليس بازي كنم.

چند روز پيش بود كه مصاحبه كردي و گفتي نمي‌تواني راه بروي. بعد از آن خيلي‌ها شايعه كردند شايد ديگر نتواني فوتبال بازي كني. اينها واقعيت دارد يا شايعه است؟
من هيچ مصاحبه‌اي نكردم كه بگويم نمي‌توانم راه بروم. اگر نمي‌توانستم راه بروم چطور به تمرين پرسپوليس رفتم؟ نمي‌دانم چرا بعضي‌ها از خودشان شايعه مي‌سازند؟ خودم هم شنيدم كه گفتند پولادي ديگر نمي‌تواند بازي كند و خبر خداحافظي مرا نوشتند. اين اخبار درست نيست و من به اين افراد مي‌گويم كه نه تنها خداحافظي نمي‌كنم بلكه با قدرت‌تر برمي‌گردم. وقتي هم وارد زمين شدم جوابشان را مي‌دهم. آن هم با فوتبالي كه بازي مي‌كنم.

پرسپوليس در نخستين بازي ليگ بايد از تراكتورسازي ميزباني كند. اين بازي را چطور مي‌بيني؟
مطمئنا يكي از حساس‌ترين و جذابترين بازي‌هاي ليگ برگزار مي‌شود. اين بازي قشنگ و زيبا از آب در مي‌آيد اما اميدوارم برنده اين جدال حساس، پرسپوليس باشد.

علي كريمي هم بايد روبروي پرسپوليس بازي كند…
فوتبال حرفه‌اي است. هر بازيكني ممكن است با تيم سابقش مواجه شود. كريمي هم همينطور اما او يك پرسپوليسي است و پرسپوليسي هم خواهد ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)