پرسپولیس نیوز : حضور مهرداد پولادی در قطر یکی از مسائل بی‌جواب فوتبال ایران است. سرخ‌ها فصل گذشته مدافع مصدوم را نگاه داشتند و حتی پولش را هم دادند اما او در اقدامی کاملا غیرحرفه‌ای با پایان یافتن مصدومیتش در جام‌جهانی به میدان رفت و در حال حاضر حتی به تماس‌های دایی و رحیمی پاسخ نمی‌دهد!

آن طور که مدیرعامل پرسپولیس مدعی است، مهرداد پولادی بازیکن پرسپولیس است و گویا این باشگاه به هیچ وجه تمایل به جدایی این بازیکن هم ندارد. البته که حق هم به لحاظ اخلاقی با پرسپولیسی‌هاست. آنها فصل گذشته پولادی مصدوم را یک فصل نگاه داشتند و حتی پولش را هم دادند اما این بازیکن در اقدامی کاملا غیرحرفه‌ای با پایان یافتن مصدومیتش در جام‌جهانی به میدان رفت و در حال حاضر کار به جایی رسیده که به تماس‌های دایی و رحیمی پاسخ نمی‌دهد!

زیاد دور نیست روزهایی که پولادی در مس حضور داشت و با قهرهای ادامه‌دار از تمرینات این تیم، مسئولان مس را مجبور کرد تا رضایت‌نامه‌اش را برای پرسپولیس صادر کنند. بازیکنی که با نظر مثبت حجازی به استقلال آمده بود، خیلی زود از تیم رقیب سر درآورد و ظاهرا این بار درحال پیاده کردن سناریو انتقالش از مس به پرسپولیس برای پیوستن به تیم قطری است.

یکی از نکات جالب وضعیت مهرداد پولادی این است که او از سویی در مصاحبه‌های اخیرش خیلی تلاش کرده تا خودش را هوادار پرسپولیس نشان دهد و از سویی دیگر دقیقا روشن نمی‌کند که ادعای پرسپولیسی‌ها درباره او صحیح است یا خیر. پولادی در قسمتی از مصاحبه‌ای که از وی منتشر شده خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: «در آخر آرزوی موفقیت برای تیم محبوبم، پرسپولیس و هواداران واقعی این تیم را در فصل جدید از صمیم قلب خواستارم و امیدوارم این تیم با کادر فنی خوبش بتواند دل هواداران را در فصل جاری به دست آورد چون آقای دایی با تلاش بازیکنان می‌تواند بهترین نتایج را کسب کند و موفقیت دیگری را در کارنامه پرسپولیس به ارمغان بیاورد.»

وی در همین مصاحبه مدعی شده که طبق قراردادش با پرسپولیس می‌تواند در صورت داشتن پیشنهاد خارجی این تیم را ترک کند. ادعایی که از سوی رحیمی رد شده است. مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید که این بند در قرارداد داخلی پولادی وجود دارد که این از نظر فدراسیون و سازمان لیگ، هیچ ارزشی برابر با قرارداد هیات فوتبال ندارد.

بگذارید فرض کنیم که چنین بندی در قرارداد پولادی باشد. آیا پولادی آن قدر فراموشکار است که به یاد نمی‌آورد این باشگاه در تمام دوران مصدومیت به پای او ایستاد و او را از لیستش خارج نکرد؟ پرسپولیس خیلی راحت می‌توانست پولادی را از لیستش خارج کند و به طور کلی این بازیکن را با یک بحران روبه‌رو کند. چیزی شبیه اتفاقی که برای جمشیدیان در استقلال رخ داد اما این اتفاق نیفتاد و منش پهلوانی و اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کند که باید در ازای این لطف، در زمان سلامتی حرکتی از سوی پولادی شکل می‌گرفت.

پرسپولیس روز گذشته برابر پدیده به تساوی رسید و باز هم علی دایی خواهان صبوری بیشتر از سوی هواداران تیمش شد و در بخشی از صحبت‌هایش گفت: مثلا مهرداد پولادی با باشگاه قرارداد دارد و اسمش رد شده اما حالا که نیامده آیا تقصیر علی دایی است؟

درست است که علی دایی نتایج ضعیفی را تا اینجای کار کسب کرده اما انصافا او درباره حسینی، خلعتبری و پولادی درست می‌گوید. او با بازیکنانی طرف بوده که برایشان تعصب و منش پهلوانی معنایی نداشته است. تلخی ماجرا اینجاست که 10 سال دیگر امثال همین بازیکنان، ادعای پیشکسوتی پرسپولیس را می‌کنند و خودشان را از دلسوختگان این تیم معرفی می‌کنند. تاریخ همیشه تکرار می‌شود و البته کیفیتش چندان اهمیت ندارد. فقط مهم این است که آن روز، هواداران پرسپولیس این روزها را در حافظه خود نگاه داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)