پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ می‌خواستم هر طوری شده به دایی و پرسپولیس کمک کنم اما آرنج آرش افشین اجازه نداد ولی از او ناراحت نیستم.

مهرداد پولادی در خصوص بازی مقابل فولاد خوزستان و شکست در اهواز و کنار رفتن پرسپولیس از جام حذفی ایران اظهار داشت:‌ در بازی روز گذشته خیلی خوب بازی را شروع کردیم و حتی به گل هم رسیدیم. اما متأسفانه فشار فولاد باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود و در ضربات پنالتی هم آنها با تجربه‌تر عمل کردند. به نظرم یک بدشانسی تمام عیار آوردیم.

وی درباره مصدومیت خودش نیز، گفت: در همان صحنه‌ای که وارد زمین شدم ناگهان در کنار زمین برای تصاحب توپ با آرش افشین برخورد کردم. خیلی دوست داشتم تا هر طوری شده به پرسپولیس و دایی کمک کنم اما آرنج افشین اجازه نداد. چون بعد از این ماجرا درد شدیدی داشتم و نفسم بالا نمی‌آمد.

پولادی ادامه داد: درست است با افشین برخورد کردم و مصدوم شدم اما او یکی از بهترین دوستان من است و هرگز از وی ناراحت نیستم. می گویم خدایا در روزی که سر تا پا انگیزه بودم باز هم شکرت.

وی گفت: خدا را شکر پس از عکسی که گرفتم مشخص شد فقط مشکل عصبی بوده که برایم اتفاق افتاده و شکستگی در بدنم دیده نمی‌شود. حتما خیری در این موضوع بوده اما ای کاش می‌توانستم که به بازیکنان و پرسپولیس کمک کنم. بالاخره پس از یک مصدومیت بسیار بد و با سختی زیاد برگشته‌ام اما این اتفاق برایم افتاد. راضی‌ام به رضای خدا و سعی می‌کنم انشاءالله خیلی زود برگردم تا بتوانم در این 6-5 بازی به پرسپولیس کمک کنم.

پولادی در پایان در پاسخ سوالی که آیا در لیگ برتر امیدی به قهرمانی دارید یا خیر، گفت: ما اگر سپاهان را ببریم خیلی به هدف‌مان نزدیک می‌شویم اما شش بازی آینده برای ما حکم فینال دارد. واقعا تیم خوبی داشتیم و حیف بود که این اتفاق برای‌مان افتاد و در این مرحله از جام حذفی کنار برویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)