پرسپولیس نیوز : پس از بررسی آخرین وضعیت مصدومیت مهرداد پولادی مشخص شد وی از ۴ هفته دیگر می‌تواند بدود.

 مهرداد پولادی به دلیل مصدومیتی که داشت تحت عمل جراحی قرار گرفت. برخی‌ها معتقد بودند این عمل پولادی کمکی به او نخواهد کرد و وی باید به خارج از کشور برود اما پولادی پس از عمل جراحی در شرایط ایده‌الی قرار گرفته است.

پولادی در حال حاضر زیر نظر پزشکان فقط راه می‌رود البته ورمی در چند روز گذشته روی پای او ایجاد شد که کمی پزشکان را نگران کرده بود اما این ورم با تلاش پزشکان برطرف شد تا پزشکان از آخرین وضعیت پولادی ابراز رضایت داشته باشند. با توجه به معاینات انجام شده نیز قرار است پولادی از 4 هفته دیگر دویدن‌های خود را برای حضور در میادین فوتبال آغاز کند.

پولادی ضمن تایید خبر فوق گفت: خدا را شکر وضعیتم خیلی بهتر است و مشکل خاصی در پایم حس نمی‌کنم. منتظر مجوز دکتر برای دویدن هستم که به احتمال فراوان تا 4 هفته دیگر این اتفاق می‌افتد. خدا را شکر فعلا همه چیز خوب و عالی است و من امیدوارم که شرایط پرسپولیس هم با یک برد شیرین مقابل تیم فولاد با انگیزه خوب شود که مطمئنا این اتفاق می افتد. این امتیاز می‌تواند برای پرسپولیس حیاتی و برای این تیم به خاطر پایان دادن به بدشانسی‌ها بسیار مهم باشد. البته فولاد نیز تیم کوچکی نیست و حتما فاکتورهایی داشته که الان در صدر جدول است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)