پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم کی‌روش در تیم ملی باقی بماند چرا که فوتبال ما مدیون او است.

مهرداد پولادی در خصوص عملکرد تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2014 برزیل گفت: به نظرم عملکرد خوبی داشتیم و در قیاس با حریفان‌مان چیزی کم نداشتیم اما فوتبال همین است و گاهی نتایجی رقم می‌خورد که مورد دلخواه ما نیست. اما باید از درس‌های زیادی که در جام جهانی 2014 کسب کردیم استفاده کنیم و برنامه‌ریزی بهتری برای آینده فوتبال انجام دهیم.

وی در مورد نقش کی‌روش در عمکرد تیم ملی در این بازی‌ها خاطرنشان کرد: کی‌روش نقش بسیار زیادی در این نتایج داشت و به نظر من فوتبال ما مدیون او است. من اخبار را پیگیری می‌کردم و وقتی دیدم 300 خبرنگار از کی‌‌روش حمایت کردند مشخص شد که جو خوبی برای این مربی زحمتکش وجود دارد چرا که خبرنگاران هم فهمیدند که او چقدر زحمت می‌کشد و ما باید 5 ماه دیگر در جام ملت‌های آسیا شرکت کنیم و امیدوارم که کی‌روش بماند و از او حمایت شود.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد نتایجی که تیم ملی در برزیل گفت: افزود: مردم خوشحال شدند چرا که تیم ملی بهتر از حد انتظار ظاهر شد اما برای ما هم همین مهم بود که مردم کشورمان از عملکرد تیم ملی راضی باشند.

پولادی درباره عملکرد خودش در این دوره از بازی‌ها هم خاطرنشان کرد: آنچه در عملکرد من مهم بود نقش سایر بازیکنان است چرا که ما همه یک تیم بودیم و بعد از چند سال با درایت کی‌روش فوتبالی ارائه دادیم که وابسته به ستاره نبودیم و همه بازیکنان ستاره بودند.

وی ادامه داد: درباره بازی‌های تیم ملی باید بگویم تفاوت زیادی با حریفان‌مان نداشتیم اما در بازی با بوسنی اتفاقات بد فوتبال برای ما رقم خورد اما هرچه داشتیم ارائه کردیم اما به هرحال نتیجه را واگذار کردیم.

پولادی در پایان اظهار داشت: 3 ماه اردوی خوبی داشتیم اما از زمانی که به جام جهانی رفتیم تدارک خوبی دیده نشد هرچند که ما تلاش زیادی کردیم و ثمره آن را دیدیم. با این همه باید بگویم که در نتایج ما کی‌روش نقش داشت و باید سپاسگزار او باشیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)