پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از آن‌هایی که در این مدت مرا فراموش نکردند و به فکرم بودند، از حمایت باشگاه و بویژه از دکتر حقیقت که پیگیر کارهایم شدند، تشکر می‌کنم.

مهرداد پولادی پس از معاینه شب گذشته توسط پزشک جراح گفت: براساس اعلام پزشکان متخصص تا آخر هفته جراحی خواهم کرد و امیدوارم پس از آن به سرعت بهبود یافته و به میادین برگردم.

وی ادامه داد: در این مدت مشکلات بسیاری را تحمل کردم و خیلی برای من سخت گذشت. نمی‌دانم به علت تزریق اشتباه، کم دقتی خودم یا چه چیز دیگر بود که مداوا اینقدر طولانی شد اما عفونتی که در پایم ایجاد شد، مشکلات زیادی را بوجود آورد ولی حالا امیدوارم به زودی این روزها را پشت بگذارم.

مدافع هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: من قرار بود پنجشنبه گذشته جراحی کنم اما به تشخیص دکتر منافی این عمل به آخر این هفته موکول شد تا در آزمایشات مشخص شود عفونتی در پایم وجود دارد یا نه.

پولادی در مورد اینکه پس از جراحی چه زمانی به میادین باز می‌گردد تصریح کرد: چیزی قابل پیش بینی نیست. بستگی به جراحی دارد و پس از آن پزشکان اعلام می‌کنند که چند روز باید استراحت کامل داشته باشم و دوران نقاهت چقدر طول می‌کشد و از چه زمانی می‌توانم تمرینات را شروع کنم.

وی در پایان گفت: از آنهایی که در این مدت مرا فراموش نکردند و به فکر من بودند، از حمایت باشگاه و بویژه از دکتر حقیقت که پیگیر کارهایم شدند، تشکر می‌کنم. 

*در همین ارتباط دکتر حقیقت گفت: خوشبختانه هر دو آزمایش مربوط به تشخیص عفونت که روی پای پولادی انجام شد منفی از کار در آمد و جواب کشت را هم که در آزمایشگاه خاتم‌الانبیاء انجام شده بود روز گذشته دریافت کردیم. پولادی دیروز توسط دکتر منافی فوق تخصص جراحی پلاستیک معاینه و مقرر شد که پنجشنبه یا جمعه بسته به محلی که در آن بستری خواهد شد تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

وی افزود: دکتر نوری هم که در پیگیری امور مربوط به پولادی کمک زیادی کردند به عنوان متخصص بی‌هوشی در عمل حضور پیدا می‌کنند. به طور کلی باید بگویم پزشکان کاملا به این عمل امیدوارند. عمل‌های پیوند دشواری‌های خاص خود را دارند اما پولادی زیر نظر یکی از بهترین جراحان پلاستیک قرار دارد و به دست‌های مطمئنی سپرده شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)