پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست ندارم به عقب برگردم چون هواداران همه مشکلات ما را می‌دانند ما با این وضعیت نایب قهرمان شدیم.

مهرداد پولادی ، اظهار داشت: جا دارد به تمام بازیکنان و کادر فنی که کار بسیار سختی را پشت‌سر گذاشتند، خسته نباشید بگویم. فراز و نشیب‌ها زیاد بود، اما خدا را شکر نایب قهرمان شدیم.

وی افزود: امیدوارم این نایب قهرمانی هدیه کوچکی به هواداران پرشور ما باشد. آنها می‌دانند که شرایط مهیا نبود و اگر حاشیه‌ها اجازه می‌داد حق ما قهرمانی بود.

پولادی تاکید کرد: خدا را شکر می‌کنم که شرمنده نشدیم و حداقل سهمیه گرفتیم. انشاءالله هواداران بیایند و پرسپولیس را در فصل آینده حمایت کنند.

وی در مورد وضعیت خودش نیز گفت: قرارداد من با باشگاه تمام شده و از امروز تمام فکر و ذهنم تیم ملی است بعداً می‌توانم در مورد پیشنهادهایم تصمیم بگیرم. سال سختی را همراه با مصدومیت و مشکلات پشت‌سر گذاشتم، اگر هم حرفی زدم قصد بی‌احترامی به هیچ کس را نداشتم و فقط خواستم مشکلات را با هواداران در میان بگذارم و مسائلی بود که واقعاً پیش آمده بود.

بازیکن ملی پوش ایران در پاسخ به سؤالی که مشکلات شما در پرسپولیس چه بود گفت: خدا را شکر نایب قهرمان شدیم اما مشکلات ما یکی یا دو تا  نبود. از اول تا آخرش را مردم می‌دانند و نمی‌خواهم به عقب برگردم. چون همه چیز تمام شده اما هواداران خدایی بچه‌ها کم نگذاشتند و با تمام توان و با غیرت جنگیدند، ما می‌توانستیم قهرمان شویم اما نشد، حسرت نمی‌خوریم چون با تمام وجود تلاش کردیم. انشاءالله سال بعد هر کس باشگاه را در اختیار می‌گیرد بتواند این تیم را موفق کند. جا دارد من از همه کسانی که برایم زحمت کشیدند تا زودتر از مصدومیت رهایی پیدا کنم تشکر کنم.

وی درباره اردوی آفریقای جنوبی نیز گفت: بالاخره باید برای جام جهانی آماده شویم، عقب هستیم، اما امیدوارم در این 20 روز به آمادگی کامل برسیم. یکی از حریفان جدی ما نیجریه است و با اردوی آفریقا می‌توانیم آمادگی رقابت برای رقبای سرسخت خود را پیدا کنیم.

پولادی درباره عدم همکاری برخی تیم‌ها با تیم ملی گفت: من نمی‌توانم در این باره نظری بدهم اما آبروی کشور ما در بالاترین رویداد فوتبال جهان در میان است. بالاخره باید با هماهنگی‌های لازم برنامه‌ها پیاده شود.مطمئن هستم با نشست صمیمی و تعامل همه چیز حل می‌شود چون همه می‌خواهند نام ایران سربلند شود. ما کار بسیار سختی در جام جهانی داریم. حتی از آن چیزی که تصور می‌کنید کار ما دشوارتر است. باید با یک همدلی و تلاش همگانی به خواسته خود برسیم تا انشاءالله در سه بازی جام جهانی سربلند باشیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)