پرسپولیس نیوز : مدافع هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور احتمالی خلعتبری در این تیم گفت: خلعتبری بازیکن بزرگی است و او احتیاجی به تعریف من ندارد.

مهرداد پولادی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان در هفته پنجم لیگ برتر گفت: خدا را شکر که پرسپولیس توانست 10 نفره از سد ملوان بگذرد، واقعا بعد از باخت به سایپا تیم به این 3 امتیاز نیاز داشت.

وی در مورد عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در 5 هفته ابتدایی لیگ اظهار داشت: شرایط دفاعی کل تیم خوب است، این مسئله فقط به دروازه‌بان و مدافعان مربوط نمی شود بلکه تک تک بازیکنان در شکل گیری یک سیستم دفاعی منسجم دخالت دارند.

مدافع هافبک مصدوم پرسپولیس در خصوص علت کم گل زدن این تیم در بازی‌ها عنوان کرد: در فوتبال روز دنیا دیگر گل‌های زیادی رد و بدل نمی‌شود و تیم‌ها از تک فرصت‌هایشان استفاده می‌کنند. ممکن است در طول 90 دقیقه یک یا 2 موقعیت برای گلزنی به وجود بیاید و نکته مهمتر اینکه مهاجمان باید بتوانند از آن موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرند.

پولادی ادامه داد: فرقی ندارد که کل فصل را یک – صفر ببریم یا 10 – صفر، مهم 3 امتیاز است که باید کسب کنیم.

وی در مورد حضور و درخشش بازیکنان جوان در ترکیب پرسپولیس نیز یادآور شد: باید از حضور بازیکنان جوان در ترکیب پرسپولیس حمایت کرد و به آنها میدان داد، آنها هم باید قدر این موقعیت را بدانند.

مدافع پرسپولیس در واکنش به حضور احتمالی محمد رضا خلعتبری در این تیم نیز گفت: اگر این اتفاق رخ بدهد شرایط بهتری برای پرسپولیس به وجود خواهد آمد، خلعتبری آنقدر بازیکن بزرگی است که نیازی به تعریف من ندارد.

پولادی با اشاره به این مسئله که سرخپوشان در هفته ششم کار مشکلی مقابل نفت تهران دارند، اظهار داشت: نفت یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ است و انصافا گل‌محمدی هم تیم خوبی جمع و جور کرده، امیدوارم پرسپولیس بتواند برنده جدال با نفت باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)